Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Sayangku Nurul ..

>> Friday, July 31, 2009


Tgh layan lagu ukays neh, tajuk dia Tergamak Kau.. Hadus.... Kalau ayt kucar kacir aku mtk mahap ah..mkl0m la naip smbil dgr lagu..camp0r pulak ngan prust sket2.. Sket je prust..hahaha

Naseb bek ade bl0g neh ha..dpt gak aku luah kat bliau,tnpe mu bl0g,sapela aku nk luah,kat membe? Takn0k haku..kat mak bpk? Gler apo dah besau pnjg pun nak ngadu lg ka?hahahah0h0..

0kep murid2..jom dgr citer .. Awek ni name nurul.. Aku bjaye tawan ati dia slame 9bulan jek..mksud aku kapel slame 9bulan aa.. Pastu dia mtk ptus bulan lepas..tp aku tak eran pun. .sebab pe aku tak eran? Aku dah dpt sumer..dpt mende? Maleh aku gitau...pk ah sdirik.. Tp ik0tkan syg mmg aku syg gler ah kat dia..

Dia mtk ptus pn sbb dia dpt tau aku ni ramai awek..mgkuk mane ntah pepandai p bgtau kat bliau,ampeh t0l ah..klau aku tau aku bancuh2 kat l0ri simen mgkuk tuh. Org kata ape nk eran..dia ptus pn ado lg awek lain.. Ha,sng ah ckp..aku syg dia beb,syg lbih dr yg lain2 tu.. Dah ah dia tu jnis tak ubah pkiran, aku dah 2 mggu ajk kapel balik tp gagal..

Ah..biarkn je nurul tu,aku p0st ni pun sbb aku da dpt trime kenyataan dia dah xsuke aku.. Ape nak eran..awek spare ado lagi,tp aku wlaupn awek rmai, msti ado salah sorang yg paling aku sayang,skrg org yg plg aku syg dah tgglkan aku,jadi jawatan org yg aku syg tu dah kosong ah..haha,lant0k ah ang nurul..

Skrg mls dah aku nk pk pasal awek2 neh..takd0k mase,buang mase jek.. Lgpun aku bkn ssh pn nak dpt awek.. Org ensem mcm aku neh petik jari jek..(bkn aku kate,ramai ben0 yg kate gitu..yg plg rmai g0l0ngan pompuan sdiri..). Jd pasni nk tumpu kat kejer dulu..carik duit utk kesejahteraan mase depan..hahahak. Tata nurul..

Read more...

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP