Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Traffic

>> Sunday, April 26, 2009


Posted by ShoZu

Read more...

Final

>> Saturday, April 25, 2009

Huhuihui. . .
Arapkn ampas,ampes yg dpt. . .
Slangor yg menang. . .
Tp xpe klantan wes. . .
Taun dpn ade lg. . .
Dpt msuk final pn dah kire bgus dah. . .
Menang penalti wtpe?
Pmainan yg korg tnjukkan dah ckup hebat dah. . .
Taun dpn cba lg yer. .
Uwaaaaaa. . . . .

Read more...

Polis Kena Pukul


Assalamualaikum..

Untuk post kali ni aku ade upload lg satu video untuk korg. Tajuk video ni polis kna pukul sbb larikan bini org.haha..lwk gler tjuk. Betul ke tak aku xtau sbb video ni aku ambik ngan mmbe aku mlalui encik blutut,bluetooth da...

Org tu mmg betul2 pihak polis sbb dia bdiri kat sbelah pntu kreta peronda yg dia sdiri pndu la gamaknye kot.. Klau dah buat salah bdiri kat memane pun org tibai gak. Pihak polis pn larikan bini org gak ke?? Dah xde keje? X ckup bini ke? Kwin la satu lagi.. Tgk sdiri k. .

Read more...

Oh Malaysia


Baru2 ni kotak rokok kat malaysia diarahkn supaya mencetak beberapa jenis gambar penyakit yg disebabkan oleh rokok kat depan dan blakang kotak rokok. So ape tujuannya?

Jwpn dia sume org tau supaya perokok dpt tggalkan amalan buruk tu.budak2 pn blh jwb.tp yg erannya kat bhgian atas ada gmbr ngeri,kat bhgian bwh lak ade hrga ngeri(offer).jd mcmana tu?aku xtau nk komen,klau k0men pn k0npem berbelit belit cam belut kna simpul.

Perokok yg nk brenti pn x jd brenti . . . Tersepit kat tengah2. . .

Posted by ShoZu

Read more...

Spideys N Cicaks

>> Saturday, April 18, 2009


Pertemuan antara cicakman dan spiderman akhirnya tercapai. Betul2 kat atas uruf H pada uruf gergasi HOLLYWOOD. Pertemuan bersejarah ni dah lama diatur,tp hari ni bru mnjadi kenyataan krana cicakman xde shooting dan jenayah kat mesia ni kureng skit. .

Cane pjalanan? Ok tak? Spiderman mula berbicara.
Ok je. .dari malaysia smpai sini bkn ssh pun bg kite superhero nih. .koh3... Cicakman menjawap smbil ktawa.

Mcm2 diorang bualkan dr pkul 8 pagi smpai la pkul 8 pagi besoknye.last2 pkul 8.01minit pg tu diorang dah xtau ape lg nk dibualkan memandangkan tjuk last diorang bualkan td tu kenape langit wrne biru.. (Dah abis t0pik la tu.)

Masing2 diam smpai la pkul 8 pagi es0knye lg. Last2 spiderman pun bukak 1 topik sensitif..iaitu topik agama!

Aku heran lar ngan negara korg, malaysia x slp aku negara islam kan? Spideman btanya..
Haah,ngapenye?
Aku rase ada yg tak kena lar..pelik n lgsung tak patut!
Ngape? Cicakman btanye.
Yelar. .org islam benci kat cicak n sayang kat lelabah,tp nape plak kat negara ko cicak jd hero n kat negara aku lelabah jd hero? Kan ke pelik tu. . . . Spiderman menjawap smbil tgk planet marikh.

Cicakman pun pikir pnye pikir. .last skali...
Hah! Yelah!! Cicakman mnjawap dgn kuat hgga dpt didengar d negeri sembilan.

Hm. .ape kita nk buat skrg? Tny cicakman.
Ntah. . .aku pn tatau.nk wat cane lg bnda dah jd..lgpun sume org kat dunia tau dah negara asal kite... Jwb spideman.

Tibe2 msj mncul kat hset nokia 3310 cicakman. "woi !! Balik umah,direktor suruh blk! "

Cicakman pun pulang ke mesia dgn kpala yg sgt tensen memikirkan kepelikan yg blaku...
(TAMAT )

Hm. .aku sdiri pun eran nape bnda ni blh blaku.pikir2 kan lah..

Posted by ShoZu

Read more...

skill_drive

>> Saturday, April 11, 2009


Best skill drive? U have a car? Try this.

Posted by ShoZu

Read more...

Sex gang!


Posted by ShoZu

Read more...

06042009398

>> Monday, April 6, 2009




Utk pengetahuan korg,gmbr ni aku snap pkul 4 lbih kat pekan pahang.ni gmbr matahari yg aku ambik dlm m0d negatif gune enf0n aku nie yg kbetulan mse tu mmg pnas sgt so aku pun saje r gatal2 tangan nk snap gmbr nie..yg aku herannye cba tgk kat matahari tu ada objek yg kaler jingga tu..mende hah??

Utk pengetahuan korg gak gmbr ni lgsung aku x edit n tajuk utk p0st ni mewakili tarikh gmbr ni di snap.. J0m siasat..

Read more...

Atomic Bomb

>> Wednesday, April 1, 2009


Read more...

Bumi Tuhan


Fuh. .tenang jer..
Ni aku snap sdirik..
Kat mane ntah lupe..
Tp yg psti kat negeri pahang..
Taun lepas aku smpai sini..
Mgkin kat tempat korang k0t..
Haha..
Ape aku mraban neh??

Read more...

0ptimus Prime


Ni saje2 je p0st. .nk tnjuk minat haku kat k0rang jer. .lg ¹aku dgr cite ni ada smbungan la pulak.Dgr cite tahun ni gak,tp xtau bulan brape,so meh kite pakat tunggu movie Transformers II Kat pawagam k. .

Read more...

Pak Arab Punye Video

Kahkahkah. . .pecah per0t haku neng0k video pak arab blajo bwk m0t0 neh,nak kate sngaje buat tu. .x mgkin la kan. .haha. Ape2 p0n k0rang tgk je sdiri aksi d0rg neh.hahahaha. . .


Read more...

Ditembak Jarak 2 Inci

Video ni dilarang keras untuk bdk2 bwh umur,org lemah smangat,lemah jantung,dan sewaktu dgnnya,video ni aku dpt dr mmbe aku sdiri dan diambik dgn jayanya mlalui blut0t.

Wat pengetahuan korang video ni agk seram gak la sbb ni real beb. . .seorang pmpuan ditembak oleh laki mana ntah dr jarak 2 inci !! Fuh. . .d0nl0t kat bwh k. . .


Read more...

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP