Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Kanser payu dara paling teruk

>> Thursday, December 31, 2009

Aku tade niat ape2 utk post kali ni. Tp hakikatnya ni la kanser payu dara paling
teruk pnah aku teng0k slama aku id0p dbumi yg nyata neh.. Alahai...
Knape la dia tak p spital awl2. . .sian t0l...

Wants More Extreme picture?? Click Me!!

Read more...

Sayangku Nurul ..

>> Friday, July 31, 2009


Tgh layan lagu ukays neh, tajuk dia Tergamak Kau.. Hadus.... Kalau ayt kucar kacir aku mtk mahap ah..mkl0m la naip smbil dgr lagu..camp0r pulak ngan prust sket2.. Sket je prust..hahaha

Naseb bek ade bl0g neh ha..dpt gak aku luah kat bliau,tnpe mu bl0g,sapela aku nk luah,kat membe? Takn0k haku..kat mak bpk? Gler apo dah besau pnjg pun nak ngadu lg ka?hahahah0h0..

0kep murid2..jom dgr citer .. Awek ni name nurul.. Aku bjaye tawan ati dia slame 9bulan jek..mksud aku kapel slame 9bulan aa.. Pastu dia mtk ptus bulan lepas..tp aku tak eran pun. .sebab pe aku tak eran? Aku dah dpt sumer..dpt mende? Maleh aku gitau...pk ah sdirik.. Tp ik0tkan syg mmg aku syg gler ah kat dia..

Dia mtk ptus pn sbb dia dpt tau aku ni ramai awek..mgkuk mane ntah pepandai p bgtau kat bliau,ampeh t0l ah..klau aku tau aku bancuh2 kat l0ri simen mgkuk tuh. Org kata ape nk eran..dia ptus pn ado lg awek lain.. Ha,sng ah ckp..aku syg dia beb,syg lbih dr yg lain2 tu.. Dah ah dia tu jnis tak ubah pkiran, aku dah 2 mggu ajk kapel balik tp gagal..

Ah..biarkn je nurul tu,aku p0st ni pun sbb aku da dpt trime kenyataan dia dah xsuke aku.. Ape nak eran..awek spare ado lagi,tp aku wlaupn awek rmai, msti ado salah sorang yg paling aku sayang,skrg org yg plg aku syg dah tgglkan aku,jadi jawatan org yg aku syg tu dah kosong ah..haha,lant0k ah ang nurul..

Skrg mls dah aku nk pk pasal awek2 neh..takd0k mase,buang mase jek.. Lgpun aku bkn ssh pn nak dpt awek.. Org ensem mcm aku neh petik jari jek..(bkn aku kate,ramai ben0 yg kate gitu..yg plg rmai g0l0ngan pompuan sdiri..). Jd pasni nk tumpu kat kejer dulu..carik duit utk kesejahteraan mase depan..hahahak. Tata nurul..

Read more...

Frog

>> Friday, May 15, 2009


Video sekor katak yg malang. . Hahahaha

Posted by ShoZu

Read more...

Hilang Keburingan

N95,tv out cable,ngage game.ditambah plak ngan tv gedabak sbijik,krusi malas yg buleh lipat tu ngan sgelas ribena. .maka terciptalah satu kerja yg x mendatangkan hasil. .huahua! Tp nk wAt cane dah xde mende nk uat kat ari mggu neh..bdn pn x brape sht,tpksela ngadap natang neh.ilang gak rase buring yg mlanda neh.Ade awek pn jarang c0l dah,mklum la bizi katenye duk study.. Xpela awekku,teruskn usaha murni mu itu,akn k sap0t dr blakang.. Ngeh ngeh ngeh. . . .

Read more...

Aku Dalam Dilema

Mase ni aku tgh baring. .demam skit,bdn ni rase pns jek nk bgn pun xlarat. Ni adik aku pnye pasal r neh,jangkit ngan dia. Ngapela ngk0 transfer pnyakitmu kat aku dik oi. . . Mcm la xde org lain lg dah kat kwsn ni,aku gak la tmpt ko transfer virus tu.

Aku ni dah la x kuat,mudah sgt dpt virus,apelagi virus yg duk berkeliaran kat udara neh,antibodi kurang katekan. .

Dedi aku s0h g klinik tu,tp aku bese r. .panadol kat kdai india tu gak la yg aku bedal,org ckp pil kat klinik tu pun lbh krg cam panadol gak just cop kat ubt je lain. . .

Read more...

Pencuri getah


Kena tibai kat ladang getah,dgr dr dialog kat video rasenye mamat ni nk curik getah. .lyn je.

Read more...

kerana_awek..


Video klip tentang seorang remaja yg membunuh diri dengan menggantung diri .. Sgguh menyayat hati. Punca bliau bertindak begitu dipercayai kerana ptus cinta.

Read more...

Tembikai mini


Tembikai mini yg dikenali dengan Pepquino dilancar di britain yg memiliki saiz 20 kali lbh kcil berbanding tembikai biasa.

Ia berukuran 3cm pnjang tapi memiliki corak yg lbh nyata brbanding tembikai biasa.pengeluar belanda menemui tembikai ini di amerika selatan dan membawanya balik dan kemudian menanamnya didalam rumah hijau.

Er...blh mkn ke?

Read more...

Keranda


Gmbr kat atas adalah sebuah keranda untuk joe jackson yg menyimpan wang untuk membeli kereta idamannya itu apabila meninggal dunia selepas diserang penyakit sawan.

Dia dikebumikan dalam keranda itu yg dibuat oleh bapanya.peniaga alat ganti kereta berkata
Dia hanya hidup untuk kereta dan sentiasa impikan sbuah Ford Focus.

Read more...

Kenapa tak dapat anak

>> Saturday, May 2, 2009

Hehehe. . .kawin dah 3 taun,tp anak sorang pun takde,si ayah kempunan nak timang cucu,tp alasan yg dberi, hm. .dah takde rezeki lagi abah. .hehe.betul ke? Ni ada beberapa sebab sebenar untuk si abah yg kempunan tu.

1 . "ala. .kami tanak anak lagi..lgpun kami keje, sape nk jaga baby nnti?"
2 . "Tanak lar branak,nanti tak pasal2 tubuh ni naik lak.."
3 . "belum tibe masa lagi..kami nak hidup berdua dlu buat masa ni"

4 . "kewangan kami belum kuat lagi,makan minum kami bdua pn tak teratur lagi"
5 . "mengandung? Lmbt lg..syg baru umur 18.."
6 . "azman tu jenis tak suka kat budak2..nanti la mak iza pujuk dia.."
7 . "iza nak tengok dulu man boleh hidup tak ngan iza,iza takut dia tggal iza bila dah ada anak nanti..
8 . "mak nak cucu? La. . .kan along tu dah ade anak..

Read more...

Traffic

>> Sunday, April 26, 2009


Posted by ShoZu

Read more...

Final

>> Saturday, April 25, 2009

Huhuihui. . .
Arapkn ampas,ampes yg dpt. . .
Slangor yg menang. . .
Tp xpe klantan wes. . .
Taun dpn ade lg. . .
Dpt msuk final pn dah kire bgus dah. . .
Menang penalti wtpe?
Pmainan yg korg tnjukkan dah ckup hebat dah. . .
Taun dpn cba lg yer. .
Uwaaaaaa. . . . .

Read more...

Polis Kena Pukul


Assalamualaikum..

Untuk post kali ni aku ade upload lg satu video untuk korg. Tajuk video ni polis kna pukul sbb larikan bini org.haha..lwk gler tjuk. Betul ke tak aku xtau sbb video ni aku ambik ngan mmbe aku mlalui encik blutut,bluetooth da...

Org tu mmg betul2 pihak polis sbb dia bdiri kat sbelah pntu kreta peronda yg dia sdiri pndu la gamaknye kot.. Klau dah buat salah bdiri kat memane pun org tibai gak. Pihak polis pn larikan bini org gak ke?? Dah xde keje? X ckup bini ke? Kwin la satu lagi.. Tgk sdiri k. .

Read more...

Oh Malaysia


Baru2 ni kotak rokok kat malaysia diarahkn supaya mencetak beberapa jenis gambar penyakit yg disebabkan oleh rokok kat depan dan blakang kotak rokok. So ape tujuannya?

Jwpn dia sume org tau supaya perokok dpt tggalkan amalan buruk tu.budak2 pn blh jwb.tp yg erannya kat bhgian atas ada gmbr ngeri,kat bhgian bwh lak ade hrga ngeri(offer).jd mcmana tu?aku xtau nk komen,klau k0men pn k0npem berbelit belit cam belut kna simpul.

Perokok yg nk brenti pn x jd brenti . . . Tersepit kat tengah2. . .

Posted by ShoZu

Read more...

Spideys N Cicaks

>> Saturday, April 18, 2009


Pertemuan antara cicakman dan spiderman akhirnya tercapai. Betul2 kat atas uruf H pada uruf gergasi HOLLYWOOD. Pertemuan bersejarah ni dah lama diatur,tp hari ni bru mnjadi kenyataan krana cicakman xde shooting dan jenayah kat mesia ni kureng skit. .

Cane pjalanan? Ok tak? Spiderman mula berbicara.
Ok je. .dari malaysia smpai sini bkn ssh pun bg kite superhero nih. .koh3... Cicakman menjawap smbil ktawa.

Mcm2 diorang bualkan dr pkul 8 pagi smpai la pkul 8 pagi besoknye.last2 pkul 8.01minit pg tu diorang dah xtau ape lg nk dibualkan memandangkan tjuk last diorang bualkan td tu kenape langit wrne biru.. (Dah abis t0pik la tu.)

Masing2 diam smpai la pkul 8 pagi es0knye lg. Last2 spiderman pun bukak 1 topik sensitif..iaitu topik agama!

Aku heran lar ngan negara korg, malaysia x slp aku negara islam kan? Spideman btanya..
Haah,ngapenye?
Aku rase ada yg tak kena lar..pelik n lgsung tak patut!
Ngape? Cicakman btanye.
Yelar. .org islam benci kat cicak n sayang kat lelabah,tp nape plak kat negara ko cicak jd hero n kat negara aku lelabah jd hero? Kan ke pelik tu. . . . Spiderman menjawap smbil tgk planet marikh.

Cicakman pun pikir pnye pikir. .last skali...
Hah! Yelah!! Cicakman mnjawap dgn kuat hgga dpt didengar d negeri sembilan.

Hm. .ape kita nk buat skrg? Tny cicakman.
Ntah. . .aku pn tatau.nk wat cane lg bnda dah jd..lgpun sume org kat dunia tau dah negara asal kite... Jwb spideman.

Tibe2 msj mncul kat hset nokia 3310 cicakman. "woi !! Balik umah,direktor suruh blk! "

Cicakman pun pulang ke mesia dgn kpala yg sgt tensen memikirkan kepelikan yg blaku...
(TAMAT )

Hm. .aku sdiri pun eran nape bnda ni blh blaku.pikir2 kan lah..

Posted by ShoZu

Read more...

skill_drive

>> Saturday, April 11, 2009


Best skill drive? U have a car? Try this.

Posted by ShoZu

Read more...

Sex gang!


Posted by ShoZu

Read more...

06042009398

>> Monday, April 6, 2009




Utk pengetahuan korg,gmbr ni aku snap pkul 4 lbih kat pekan pahang.ni gmbr matahari yg aku ambik dlm m0d negatif gune enf0n aku nie yg kbetulan mse tu mmg pnas sgt so aku pun saje r gatal2 tangan nk snap gmbr nie..yg aku herannye cba tgk kat matahari tu ada objek yg kaler jingga tu..mende hah??

Utk pengetahuan korg gak gmbr ni lgsung aku x edit n tajuk utk p0st ni mewakili tarikh gmbr ni di snap.. J0m siasat..

Read more...

Atomic Bomb

>> Wednesday, April 1, 2009


Read more...

Bumi Tuhan


Fuh. .tenang jer..
Ni aku snap sdirik..
Kat mane ntah lupe..
Tp yg psti kat negeri pahang..
Taun lepas aku smpai sini..
Mgkin kat tempat korang k0t..
Haha..
Ape aku mraban neh??

Read more...

0ptimus Prime


Ni saje2 je p0st. .nk tnjuk minat haku kat k0rang jer. .lg ¹aku dgr cite ni ada smbungan la pulak.Dgr cite tahun ni gak,tp xtau bulan brape,so meh kite pakat tunggu movie Transformers II Kat pawagam k. .

Read more...

Pak Arab Punye Video

Kahkahkah. . .pecah per0t haku neng0k video pak arab blajo bwk m0t0 neh,nak kate sngaje buat tu. .x mgkin la kan. .haha. Ape2 p0n k0rang tgk je sdiri aksi d0rg neh.hahahaha. . .


Read more...

Ditembak Jarak 2 Inci

Video ni dilarang keras untuk bdk2 bwh umur,org lemah smangat,lemah jantung,dan sewaktu dgnnya,video ni aku dpt dr mmbe aku sdiri dan diambik dgn jayanya mlalui blut0t.

Wat pengetahuan korang video ni agk seram gak la sbb ni real beb. . .seorang pmpuan ditembak oleh laki mana ntah dr jarak 2 inci !! Fuh. . .d0nl0t kat bwh k. . .


Read more...

LELAKI DAN POMPUAN

>> Sunday, March 22, 2009

LELAKI

1. Waktu rehat,terus jalan ketempat makan.
2. Sampai kdai mkn, masuk.
3. Ambil pinggan.
4. Letak nasi.
5. Letak lauk.
6. Ke kaunter,byr nasi dan air.
7. Makan.
8. Habis
9. Balik ofis
10. Pergi surau


PEREMPUAN

1. Waktu lunch,jln kekedai mkn.
2. Perhatikn org wktu jln,tgk apa mreka pkai.
3. Mmbuat ulasan tntg org yg mreka tgk itu.
4. Smbil jln btlkan tudung,tgk bju sdiri,tgk kaki.
5. Tgk bju org lain, especially yg cntk dr bju sdiri.
6. Smpai kdai mkn,jenguk2 lauk dlu.
7. Rmai org,cari kdai lain.
8. Jalan lagi.
9. Dah puas hati. . .masuk.
10. Survey lauk dlu 2 3 minit. (sama dgn no 6)
11. Cari pggan,ambil pggan.
12. Belek2 pggan,alamak tak brsih! Eeeiii.. Tkr pggan.
13. Dah puas hti,ambil nasi.
14. Ceduk nasi skit2.
15. Buang blk nasi.
16. Tak puas hati,byk lg. Buang lg. (tggl sjemput)
17. Godek2 skit nasi dlm pggan.
18. Cari lauk.survey meja.tgk sana,tgk sini.(sama dgn no 6)
19. Jgk dlm bks lauk,ambil kuah skit.
20. Jgk bks lauk lain,ceduk kuah skit lg.
21. Jgk lg,smbil itu tgk2 org,jeling2.
22. Ambil lauk.
23. Pusing lagi.
24. Cari sayur pulak!
25. Ambil sayur slepas survey slama 2 minit.
26. Ke kaunter byran.
27. Tgk nasi dlm pggan.
28. Brbisik dgn kwn "alamak,byklah aku ambik"
29. Smpai dpn kaunter. "berapa?"
30. Bkak dompet,belek2 celah kad bank,kad2 nama,gmbr2. .
31. Kuarkan duit.
32. Buat isyarat mata dgn mmber (sbb nasik mahal)
33. Tutup dompet. Ambil nasi.
34. Tinjau2 tmpat duduk (sama dgn no 7)
35. Jmpa tmpt duduk,alamak kotorlah!! (ambil tsu,lap yg kotor itu)
36. Cri tmpt duduk lain.
37. Dah jumpa,duduk.
38. Alamak,air tak oder lagi.
39. Tinjau2,cari waiter..smbil btulkn tudung.
40. Oder air.
41. Bangun.
42. Ambil sudu.
43. Duduk.
44. Bangun,ambil tisu pulak.
45. Duduk.
46. Air smpai,belek dompet. (sama dgn no 30,31 dan 32)
47. Bayar.
48. Tutup dompet.
49. Minum air.
50. Mula makan.
51. Tgk2 org smbil makan.
52. Makan sparuh. .kenyang.
53. Letak sudu,letak garpu,pggan tolak tepi.
54. Borak2 kata mkanan x sdp.
55. Ngumpat bos dan kwn spejabat yg x berkenan.
56. Pukul 2.00,naik ofis.
57. Ambil beg mekap,pegi surau!!!

Read more...

Lalat (part1)

>> Thursday, February 12, 2009

Prolog.
Tiba-tiba seekor lalat terbang dan masuk ke dalam buih Nescafe tarik aku.
Menggelupur buat seketika sebelum terus senyap. Tak bergerak. Mungkin sudah berakhirnya kehidupan seekor lalat.
'Kakkk...masuk lalat lah, tolong buat yang lain ya...' kata aku 'Maaflah dik, kakak buat yang lain ya.' Kata kakak itu.
...dan aku meneruskan kehidupan seperti biasa.
Nama aku Mat. Nama betul aku tak payahlah
korang tahu, cukuplah kalian
mengenali aku sebagai Mat sahaja sepertimana
kebanyakan rakyat Malaysia ini.
Biasalah kan, korang pun selalu dengar 'mamat tu
kurang ajar
betul..tiba-tibanya masuk ke depan kereta aku,
dah lah tak bagi signal...'
atau 'hari tu tayar kereta aku pancit tepi highway,
nasib baik
ada Mamat sorang tu berhenti tolong, kalau tidak
tak tahulah aku...' atau '
Ngko ingat
aku tak kenal mamat tu hah? Kalau aku nampak
ngko dengan dia lagi, aku bagi
kat situ jugak..'. Nama Mamat dah menjadi
sinonim dengan kehidupan
kaliansehari-hari.
Aku ? Aku adalah seekor lalat dari spesis Musca
Domestica atau Lalat Rumah
dari keluarga Diptera iaitu serangga yang
mempunyai dua sayap. Aku adalah
antara 1.5 juta spesis lalat yang berterbangan di
seluruh dunia. Aku berusia
8 hari dan pada usia sebegini aku sudah menjadi
dewasa. Aku sudah
menghabiskan sekolah rendah dalam masa 2
hari, sekolah menengah dalam masa 2
hari dan melanjutkan pelajaran peringkat ijazah
dalam masa 3 hari. Kelmarin
aku baru dianugerahkan dengan Ijazah Sarjana
Muda Makanan dan Sampah
Sarap.Tak ada konvokesyen macam Mat Jan,
cuma ambil ijazah di tepi tong
sampah sahaja.
Malam tadi, semasa aku berterbangan mencari
sesedut makanan, aku singgah
sebentar di lorong belakang sebuah bangunan.
Aku nampak seorang perempuan
yang cantik. Bergaya dan seksi sekali. Aku
singgah sebentar
di atas bahunya sebab aku nak survey kalau ada
sisa-sisa makanan yang ada
sekitar kawasan
itu. Malangnya aku dihalau dengan libasan
tangannya sambil mulutnya memaki
hamun aku. 'Celaka punya Lalat..!' kata dia. Aku
dihina sebegitu rupa
seolah-olah aku adalah seekor binatang. Aku
bukan binatang, aku adalah
serangga. Walau aku dituduh sebagai pembawa
penyakit dan virus yang
merbahaya bersama-sama Sang Nyamuk,
sekurang-kurangnya aku lebih baik dari
dia.
Seberapa ketika kemudian aku melihat dia
dipimpin oleh seorang lelaki masuk
ke dalam bilik belakang bangunan. Sekotor-kotor
aku, engkau lebihkotor,
lebih celaka !.
Aku meninggalkan kawasan kotor itu dengan maki hamun di dalam hati. Aku
terbang lagi dan aku mengembara di atas bumi
Tuhan ini. Aku sekadar
ingin mencari rezeki dari rezeki yang kamu buang
dan kamu humban di dalam
tong sampah. Hinakah aku?. Rezeki yang Tuhan
bagi kepada kamu, kamu bazirkan
dan kamu berikan pada aku.Siapa yang lebih
hina? Aku tak pernah sia-siakan
sisa-sisa rezeki kamu. Kalau banyak, aku panggil
kawan-kawan aku. Kami
berkenduri di situ. Sekurang-kurangnya aku
menyapu-nyapu tanganku sebelum
menjamah makananmu tidak seperti kebanyakan
kalian yang langsung tidak
membasuh tangan.
Apabila hari dah pagi, aku terbang melata lagi.
Itulah kerja aku dan itulah
kehidupan aku. Aku singgah sebentar di satu tong
sampah belakang sebuah
rumah.Deria rasaku pada kaki-kakiku
memberitahu sesuatu. Ada banyak makanan.
Ada yang masih elok untuk di makan oleh kalian.
Sudah rezeki aku.
Sambil makan, aku melihat pada sehelai surat
khabar. Aku membacanya sebaris
dua dengan mata yang kabur sebab aku
mempunyai mata kumpuan yang mampu
menyedarkan aku pada setiap kilas pergerakan.
(aku pandai membaca ketika usia
aku satu hari di sekolah rendah jenis kebangsaan
lalat). Isi beritanya
memualkan aku. Berita dari prosiding Mahkamah,
berita rogol, bunuh,
culik,rasuah dan sebagainya. Selera makan aku
terpadam. Dalam
masyarakat aku tak ada berita-berita itu semua.

Read more...

Lalat (part2)

Apa yang biasa aku dengar
dalam masyarakat aku
hanya berita kematian lalat yang ditampar dengan
sadisnya oleh
manusia,kematian lalat yang disembur dengan
Ridsect atau Sheltox,kematian
lalat akibat sakit tua atau kematian lalat akibat
terkena renjatan elektrik
pada
perangkap ultra violet. Berita-berita yang
memualkan itu menyebabkan aku
segera meninggalkan tempat itu.

Aku sudah tiada
selera untuk makan. Kalian
memang memualkan aku.
Sehina-hina masyarakat aku, masyarakat kalian
lebih hina sebenarnya.
Sambil terbang, aku terfikir. Kenapa aku dituduh
dengan bermacam-macam
tomahan? Aku tidak pernah berak atas badan
kalian tapi kenapa titik-titik
hitam ciptaan Tuhan itu dikatakan sebagai tahi
aku?.
Ironinya, bila tahi aku berada di penjuru bibir
kalian, itu dikatakan manis?
Kenapa bila kalian
pening-pening dikatakan sebagai pening-pening
aku? Kenapa aku dijadikan
perumpamaan seperti lalat langau mengerumuni
bangkai? Sedangkan tahi aku dan
kitaran hidup aku pada bangkai itu menjadi
maklumat penting kepada
Pathologist untuk menganggarkan usia kematian
kalian.
Kenapa ada juga perumpamaan 'lalat terbang
dipipiskan lada' ?. Eh, itu
burung, ngko jangan
nak tipu aku. Aku Bahasa Malaysia dapat 'A' tau.
Begitulah buruk dan hodohnya aku pada mata
kalian.
Kadang-kadang aku pun ingin menjadi seperti
burung. Terbang tinggi menyapu
awan tapi aku tetap bersyukur dengan anugerah
Tuhan. Dengan sayap-sayap ini
aku belajar erti kehidupan kalian. Walau aku
cuma mampu hidup selama 40 hari dan sekiranya aku melangkaui 40 hari
kemungkinan aku mampu hidup sehingga ke
100 hari. Itu hakikat kehidupan aku yang mungkin
kalian
tidak tahu. Aku hanya mampu berdoa agar aku
mampu hidup sehingga 100 hari
dan aku cuba menghindari kawasan-kawasan
berisiko tinggi. Tidak seperti
kalian yang mencari mati di atas jalan-jalan raya
dengan motosikal-motosikal
dan
kereta-kereta turbo bagaikan pelesit. Peliknya,
aku masih dipandang hina dan
bodoh.
Matahari semakin tinggi dan cuaca menjadi
semakin panas. Aku perlu mencari
tempat yang nyaman untuk aku tenangkan fikiran.
Bukan tempat yang terlalu
sejuk dan membeku kerana di tempat sebegitu,
aku mampu pengsan selama
berpuluh-puluh hari dan aku hanya akan sedar
sekiranya aku dipanaskan balik
dengan sedikit haba. Aku terjumpa sebuah
tempat yang berhawa dingin, sebuah
pejabat yang cantik. Aku masuk dengan
menumpang seseorang yang membuka
pintu. Aku terbang dengan ceria sebab tubuhku
menjadi sedikit dingin terkena
hembusan pendingin hawa. Aku terpandang
sebuah komputer yang
terbuka dan seseorang sedang mangadapnya
dengan penuh konsentrasi. Aku
singgah sebentar di atas kerusinya. Dia tidak
menyedarinya. Terlalu
asyik dia. Aku cuba membaca apa yang terpapar
pada skrin komputer.
'Ah !, sebuah
Blog dengan nama Life Is A Fairytale...terdapat
sebuah catatan tentang
seekor lalat, apa ke jadahnya dia membaca
cerita pasal lalat? Tak ada
kerja ke dia? Boss dia tahu atau tidak yang dia
sedang berpura-pura
berkerja? Apa dia tak sedar yang majikannya
membayar gaji dia untuk membuat
kerja dan bukannya membaca sebuah cerita
tentang entah apa-apa..' bisik hati
kecil aku.
Manusia, manusia...
Lalu aku terbang meninggalkan dia yang masih
lagi membaca catatan tentang
seekor lalat. Mungkin dia ingin tahu tentang
ending cerita lalat.
Menarik sangat kah cerita seekor lalat?.
Entahlah....
...dan aku masih dianggap kotor, jijik dan hodoh.
Epilog.
Lalat itu meninggal di dalam buih-buih air
Nescafe tarik aku pada usia 10
hari. Dia tidak sempat menatap terbitnya fajar ke
100 harinya. Mungkin itu
sudah ketentuannya. Kalau dia hidup sehingga
100 hari mungkin dia sudah
menjadi presiden lalat-lalat dan dengan daya
fikirnya yang tinggi, dia
mungkin mampu mengumpulkan lalat-lalat seluruh
dunia dan menyerang manusia.
He he he. Jangan marah lalat.
(kajian menunjukkan bahawa 80 peratus manusia
yang membaca cerita ini akan
memandang ke belakang kerusinya dan mencari
kot-kot ada lalat...)

Read more...

Aids ?? (18sxx)

>> Tuesday, January 27, 2009

jane dan john yang baru sahaja mendirikan rumah tangga bakal menikmati malam pertama mereka .. Malam yang istimewa itu akan mereka lalui dengan penuh kenikmatan dan tak mungkin disia siakan. .John merupakan seorang pemain bolasepak yg terkenal dan jane pula seorang wanita yg berkelulusan tinggi.

Tengah malam menjelma. .Persetubuhan antara mereka bakal bermula,John melucutkan pakaian jane satu persatu,Jane sudah dalam keadaan berbogel,skrg John meminta jane pula melucutkan pakaiannya..

Kemaluan john dilihat oleh jane dan betapa terkejutnya jane apabila melihat kemaluan john mempunyai perkataan yang bertulis "AIDS" pada kemaluan john.

"Kenapa awak tak beritahu awal2 awak ada aids? "

"Mana ada. .sape cakap?"

"Ni kat batang awak ada cop "AIDS" lagi ha."

"0h. .kejap ye"

Tak lame lepas tu batang john pun menegang..hehe.

"Cube awk tengok betul2,tu nama syarikat penaja saya la..bukan aids.."

"La. .dah tegang baru jadi "ADIDAS" ?? Sori2.hehe.."

Story By : Asmadi88

Read more...

Nice Jokes

Short jokes

Two cows are standing in a field.
One says to the other "Are you worried about Mad Cow Disease?"
The other one says "No, It doesn't worry me, I'm a horse!"

Teacher:Tell me a sentence that starts with an "I".
Student:I is the....
Teacher:Stop! Never put 'is' after an "I". Always put 'am' after an "I".
Student:OK. I am the ninth letter of the alphabet.

A man receives a phone call from his doctor.
The doctor says,"I have some good news and some bad news."
The man says,"OK, give me the good news first."
The doctor says,"The good news is, you have 24 hours to live."
The man replies,"Oh no! If that's the good news, then what's the bad news?"
The doctor says,"The bad news is, I forgot to call you yesterday."

A:Do you want to hear a dirty joke?
B:Ok
A:A white horse fell in the mud.

If big elephants have big trunks, do small elephants have suitcases?

On a crowded bus, one man noticed that another man had his eyes closed.
"What's the matter? Are you sick?" he asked.
"No, I'm okay. It's just that I hate to see old ladies standing."

Teacher:What are some products of the West Indies?
Student:I don't know.
Teacher:Of course, you do. Where do you get sugar from?
Student:We borrow it from our neighbor.

Teacher:Did you father help your with your homework?
Student:No, he did it all by himself.

A:Just look at that young person with the short hair and blue jeans. Is it a boy or a girl?
B:It's a girl. She's my daughter.
A:Oh, I'm sorry, sir. I didn't know that you were her father.
B:I'm not. I'm her mother.

Read more...

Perompak ngan perogol

>> Monday, January 26, 2009

Satu hari,seorang penculik dan seorang perogol telah membuat satu temujanji di sebuah apartment di tingkat 5.Mereka berjanji akan berjumpa ditempat tersebut.

Si penculik dari tadi berada kat tempat yg dijanjikan tetapi si perogol pulak yang tersekat kat depan pintu masuk lif sambil berdiri je menunggu tukang sedang repair lif yang bakal bliau naik untuk ketingkat 5.

30 minit berlalu,tiada apa2 tindakan yg diambil oleh si perogol td melainkan hanya berdiri di hadapan lif yg sedang di baiki td. Si penculik dah berang menunggu ditingkat 5.

Stelah 1jam menunggu,akhirnya lif tersebut siap dibaiki..si perogol menaiki lif tersebut dan menuju ke tingkat 5 lalu ketempat yang dijanjikan. .si penculik dengan muka berang mendekati si perogol..

Penculik : Bodoh !! Mane kau pergi? Satu jam aku tunggu !
Perogol : Sori tuan penculik,tadi saya smpai tepat pada wktu yang dijanjikan,tapi lif rosak,saya terpaksa berdiri menunggu lif siap dibaiki.
Penculik : Bodonye kau ni. . .kan cara lain ade.
Perogol : ape dia tuan penculik ??
Penculik : lar. .kenapa tak duduk je,bdiri lama2 tak penat ke??

Read more...

Dulu Dan Sekarang

>> Thursday, January 22, 2009

Budak Dahulu...
Bang,angkat lampin kat jemuran jap.
Budak Skarang...
Bang,kuar beli pampers jap,budak ni ha. .perut mragam.

Budak Dahulu...
Mak. .duit 30sen..nak pergi skolah ni.
Budak Skarang...
Mak. .duit 3ringgit,nak pergi skolah ni.

Budak Dahulu...
Ayah,jom ke hutan,ambik kayu wat snapang.
Budak Skarang...
Ayah,jom kuar shoping,nk beli jet kawalan jauh.

Budak Dahulu...
Abah tak beli beskal acik tanak pegi skolah !
Budak Skarang...
Abah tanak beli motor acik nak brenti skolah !

Budak Dahulu...
Mak,kaki acik luka,beskal acik dah rosak..
Budak Skarang...
Mak,kaki acik patah,motor dah bekecai..

Budak Dahulu...
Mak,td angah nampak along mandi sungai..
Budak Skarang...
Mak,td angan nampak along ambik dadah. .

Budak Dahulu...
Atok,along dah meninggal. .sebab penyakit lelah dia..
Budak Skarang...
Atok,along dah meninggal. .kena HIV..

Renung renungkan..

Read more...

Malas

Pada masa dahulu wujud sebuah kampung yang terkenal dengan penduduknya yang rajin2 belaka. Pendek kata memang rajin,ape kerja sekalipun dorang tetap rajin dan tiada sedikitpun perasaan malas kat ati mereka.0rang malas memang susah nk dapat kat kampung tu.

Berita tentang kampung tersebut sampai ke istana.Satu hari raja pun berkunjung la kat kampung tu dan membuat satu pertandingan mencari org paling malas kat situ. Sesiapa yang didapati paling malas akan mendapat hadiah lumayan dari raja tersebut..

Esoknya pertandingan bermula,semua rakyat jelata berkumpul kat situ untuk menyaksikan pertandingan yang jarang sekali diadakan. .

Peserta pertama muncul..

Raja : Beritahu beta tahap kemalasan kamu.
Peserta : Saya memang malas ! Setiap kali sy makan mesti orang suapkan.
Raja : malas,memang malas!next..

Peserta kedua muncul..

Raja : Beritahu beta tahap kemalasan kamu.
Peserta : Patik memang pemalas tuanku,setiap kali patik makan mesti orang tolong kunyahkan.
Raja : Wah. .memang malas tahap cipan ! Next. .

Peserta ketiga muncul..

Raja : Beritahu beta tahap kemalasan kamu.
Peserta : hm..nak citer pun malas

Read more...

Emin Eman

>> Tuesday, January 20, 2009

2 sahabat karib di sebuah wad mental,eman dan emin akhirnya diberi peluang untuk keluar ke kolam renang yg luas dan dalam. Mereka terlalu gembira apabila diberi peluang yang hanya dapat dilihat melalui dalam wad sahaja sebelum ni. Tp sayangnya hanya emin yang pandai berenang,eman hanya dapat melihat diatas kerusi sandar kat tepi kolam.

Emin yg dari td berenang2 dlm kolam akhirnya penat dan naik berehat kat tepi kolam. Tiba2 blush...!! Eman lompat kedalam kolam walaupun tak pandai berenang,mungkin kerana dari td tak tahan melihat emin jer yang berenang2 dalam kolam tu.jeles kot..

Ape lagi,terkapai2 ler si eman td kat dlm kolam tu. Emin tanpa membuang masa terjun kat kolam utk selamatkan sahabat baiknya. .

Esoknya doktor berjumpa ngan emin. .

Doktor : Emin,saya ada 2 berita untuk kamu,1 berita baik dan 1 berita buruk.
Emin : Ape berita tu doc?
Doktor : Berita baiknya awk dibenarkan pulang dr hospital ni sbb awk buat keputusan yg betul smlm.terjun ke kolam dan selamatkan eman.
Emin : Yeke doc? Timekaceh doc..brita buruknya lak?
Doktor : Ok,berita buruknya kawan awak eman membunuh diri semalam dengan menggantung diri kat dalam bilik dier..
Emin : Oh,dia bukan bunuh diri doc. .sy yang gantung dia smlm..nak bg cepat kering.

Read more...

Kuda

Seorang isteri yang sedang khusyuk memasak tibe2 terhenti apabila terjumpa secebis kertas yang tertulis nama seorang perempuan bernama "NORI". Isteri td tidak berpuas hati lalu mengambil tudung periuk dan menuju ke suaminya yang sedang khusyuk membaca surat khabar.

Sampai je kat suaminya, Pangg!!!.. Tudung periuk td hinggap kat kepala suaminya.

Suami : Aduss. .kenapa awk ni? Tetibe jek pukul saya ni?
Isteri : Ni,pompuan mane ni?sy jumpa kat dapur td! Abg main pompuan lain ye?
Suami : La. .awk ni,Nori ni nama kuda yg sy tanding smlm la. .lain kali tanya la dulu..adus....

Seminggu lepas tu,satu lagi tudung periuk hinggap kat kepala suaminya.Kali ini lebih besar dan lebih kuat. Pangg!!!.. Bergegar palotak suaminya.

Suami : Ados. .awk ni buat lg,kan dah cakap nori tu nama kuda saya. .
Isteri : Tahu. .tp dia telefon td !!

Read more...

Cemburu Buta

>> Sunday, January 18, 2009

Seorang isteri tengah berang setelah suaminya tak pulang2 gak dari tempat kerja wlaupun jam kat dinding dah menunjukkan pkul 7.45pm. Akhinya si isteri yang tgh berang td menyuruh anak bongsunya menelefon suaminya yang bekerja sbgai kontraktor di hujung bandar. .

Isteri : Macamana man?dapat tak?
Aiman : Dapat mak,tp seorang perempuan muda yang jwb.
Isteri : Ape? Ayah ngko ni mmg nak kena ni!!

Lagilah berang si isteri ni,dahla malam2 pun belum balik lg,bila org rumah call pompuan lak yang jawab.tunggu punya tunggu pkul 8.45 suaminya pun blk. .Assalamualaikum yang... Tanpa menjawab salam si isteri td terus menyerang suaminya dengan kasut,pinggan mangkuk,habis barang dibaling kat suaminya.jiran2 semua keluar melihat drama tersebut.

Suami : Eh! Kenapa ni mah? Tak pasal2 serang abg ni?
Isteri : Oh. .buat2 tanya ye? Abg dating ngan sape td?
Suami : mane ade dating, abg keje la td. .
Isteri : Abg jangan bohong,saya ada bukti dan saksi ! Man,cepat bgtau kat mak ape pompuan td ckp kat dlm telefon td !!
Aiman : Pompuan td ckp. .Harap maaf,nombor yang anda dail berada diluar kawasan liputan,terima kasih.

Read more...

Loyar Buruk

Seorang pemandu trak sedang memecut traknya dengan kelajuan yang sangat tinggi. Tiba tiba pemandu ni pun terlihat sebuah papan tanda berwarna merah dihadapannye. ."AWAS JAMBATAN RENDAH DIHADAPAN". Dengan kelajuan yg terlalu tggi,mustahil pemandu tu sempat membrek apatah lg trak yg dipandunya adalah kenderaan berat.

Nak dijadikan citer trak yg dipandunya tersangkut kat jambatan tu. .nk undur tak blh,nk pegi dpn pun tak boleh. .betul2 sangkut kat bwh jambatan tu. Tak lame lepas tu seorang polis pun tiba kat tempat kejadian. Pemandu td masih ade kat ctu dan mencari alasan bernas utk bg kat polis tu. Polis td turun dr kereta ronda nya dan mendekati pemandu trak td. .

Polis : Hm. .tersangkut bawah jambatan ye? Tak tengok papan tanda ke tadi?
Pemandu : Eh,takdelah. Sebenarnya jambatan ni saya bawak atas trak ni. .nak hantar kat selatan,tp minyak habis lak,tu pasal tak jalan ni. .
Polis : %@*¤&)?¿¥§

Read more...

SEORANG POLIS TRAFIK, KAWAN BAIKNYA DAN SEHELAI SURAT SAMAN

>> Thursday, January 8, 2009



Assalammualaikum W.B.T

Sedikit renungan yang perlu dikongsi bersama. Semoga ia menyedarkan saya
serta anda semua.

Suatu Hari.......

Dari kejauhan, lampu lalulintas di satu persimpangan itu masih menyala
hijau. Harun segera menekan pedal minyak kenderaannya. Dia tak mau
terlambat. Apalagi ia tahu penempatan di situ cukup padat sehingga lampu
merah biasanya menyala cukup lama. Kebetulan jalan di depannya agak lengang.
Lampu berganti kuning. Hati Harun berdebar berharap semoga ia boleh melepasi
lampu hijau itu dengan segera.

Tiga meter sebelum garis jalan, lampu merah menyala. Harun bimbang, haruskah
ia berhenti atau terus saja. "Ah, takkan nak brake mendadak," fikirnya
sambil terus memandu laju.

Priiiiiiiiiiiiiiit! Di seberang jalan seorang pegawai polis melambaikan
tangan memintanya berhenti. Harun menepikan kenderaannya agak jauh sambil
mengumpat dalam hati. Dari cermin pandang sisi ia melihat pegawai polis itu.
Wajahnya tak terlalu asing baginya.

Jamal rupanya! Sahabat baiknya semasa di sekolah menengah dulu. Hati Harun
agak lega. Dia cepat cepat keluar sambil melambai mesra.

"Pekabo, Jamal! Lamanya tak jumpa...last jumpa masa aku kawen dulu"

"Aku baik je." Tanpa senyum.

"Alahai...aku ndak cepat nih. Bini aku dah lama menunggu di rumah."

"Oh ye ke?" Nampaknya Jamal ragu.

"Ye la Mal, hari ini bini aku punya birthday. Dia dan anak-anak sudah
menyiapkan semuanya. Tentu aku tidak boleh terlambat, kawan-kawannya pun
sedang menunggu "

"Aku paham. Tapi, sebenarnya aku dah lama peratikan kau...selalu sgt kau
langgar lampu merah di persimpangan ini."

Harun mesti ganti strategi.

"Jadi, kau nak menyaman aku ker? Tapi tadi aku tidak melanggar lampu merah.
Sewaktu aku jalan lampu kuning masih menyala." Berdusta sedikit boleh
melancarkan keadaan fikir Harun.

"Ok. Sebenarnya aku nampak jelas. Tolong keluarkan lesen dan kad
pengenalan."

Dengan kesal Harun menyerahkan lesen dan kad pengenalan lalu masuk ke dalam
kenderaan dan menutup kaca tingkapnya. Sementara itu Jamal menulis sesuatu
di buku catatannya. Beberapa saat kemudian Jamal mengetuk kaca tingkap
kereta harun. Harun memandang wajah Jamal dengan penuh kecewa.

Diturunkan tingkap sedikit saja.

"Ah, satu inci cukup untuk memasukkan surat saman." Fikir Harun.

Tanpa berkata-kata Jamal terus kembali ke tempat dia bertugas. Harun
mengambil surat saman yang diselitkan Jamal.

Tapi, hei apa ini. Ternyata lesen memandu dan ic dikembalikan bersama sebuah
nota. Kenapa ia tidak menyaman aku. Lalu nota ini apa? Semacam gurauan atau
apa?

Tergesa-gesa Harun membuka dan membaca nota yang berisi tulisan tangan
Jamal.

"Harun...

Kau tahu kan aku dulu ada seorang anak perempuan dan seorang isteri yang
cantik. Sayang, mereka sudah meninggal dunia.

Dilanggar pemandu yang tidak memperdulikan lampu merah di persimpangan ini.

Pemandu itu dihukum penjara selama 3 bulan. Sekarang pemandu itu bebas
bertemu isteri dan memeluk ketiga2 anaknya lagi.

Sedangkan anak dan isteriku sudah tiada. Hari ini aku sendirian menyesali
peristiwa itu. Yang pergi tidak akan kembali lagi.

Beberapa kali aku cuba memaafkan pemandu itu tetapi sangat sukar.

Begitu juga kali ini bila sahabatku sendiri memandu seperti pemandu itu. Aku
kecewa teramat sgt.

Berhati-hatilah ketika memandu Run" - Jamal

Harun terkedu. Ia segera keluar dari kenderaan mencari Jamal. Namun, Jamal
sudah meninggalkan pos tempat ia bertugas.

Sepanjang jalan pulang ia memandu perlahan dengan hati tak tentu sambil
berharap kesalahannya dimaafkan.

Tak semestinya anggapan kita adalah sama dengan pengertian orang lain.

Boleh jadi suka kita adalah duka rakan kita.

Hidup ini sangat berharga, jalanilah dengan penuh hati-hati, mengerti
perasaan orang lain dan bertimbangrasa.

Story by : Mentari Jingga

Read more...

Text Yg Tak Brapa Nak Baca

>> Wednesday, January 7, 2009

1 : Ku renung matamu yg bersinar,
ku tatap wajahmu yg merah padam,
inginku luahkan padamu isi hatiku,
tapi aku tak berdaya,
kerana tak sggup memendam rasa,
ku luahkan jua padamu dengan nada perlahan..
Erm. .semacam je ni,kau kentut ye?

2 : Malam ini kau bertandang ke kamar tidurku,
ku cuba lari darimu tapi aku tak berdaya,
ku tanggalkan satu persatu pakaianku utk beradu,
kau menyentuh tubuhku,ahh...
dari bibirku hingga ke hujung kaki,
seluruh badanku kau cuba cium,
ah! Aku sudah tidak tahan dengan bibirmu !
Pap !! Mampus kau Nyamuk !!!

3 : Elakkan dari memakan kuih tat lebih dari tujuh biji,kenape? Sebab ia boleh dianggap sangat2 lucah,
tak percaya cuba kira , satu tat,dua tat ,tiga tat sampai LaPan***!! Hahaha

4 : Slama idup korang kat bumi nyata ni,monyet mana yg korang tengok paling bijak? Panjat pokok? Tak. .monyet sarkas? Tak. . . Abistu?
Tu ha. .yang tangan dia tengah pegang mouse tu..bijak monyet tu kan?

5 : Petua : Jika ada ahli kuarge korang yang ada bela beruk,pesan kat dia semasa bawak beruk tu berjalan jalan pastikan beruk tu jalan kat depan dan dia kat blakang.
Sebabnye kalau beruk kat depan nanti org leh cakap beruk PakTeh,cuba letak beruk tu kat blakang,tak ke jd Pakteh Beruk..hahahaha

Story by : Lan

Read more...

Papandir Dan Kapcainya

>> Tuesday, January 6, 2009

Selepas mengelap moto kapcai yg baru dibelinya smlm,tetibe mamandih suruh papandir kekedai membeli telur ngan kicap..Papandir pun tpksa la keluar wlaupun moto kapcainya tu baru saja dibasuh. Smpai separuh jalan nak kekedai ada la mamat ni nak numpang papandir kekedai. .

Dalam perjalanan tu mamat ni heran r ngapenye papandir guna gear 1 je,laju ke slow ke tetap gear 1,nak pecah enjin dibuatnye. Nak tanye kang tak0t papandir marah,dahla n0mpang m0t0r dia,pepandai lak nak ngajor. .

Last2 tak tahan ngan bunyi enjin yg bising tu mamat ni pun beranikan diri utk btanye. .

Mamat : Papandir,ni nk tnye,ngapenye papandir tak tkr gear dr td?

Papandir : Lar. .ngapenye?

Mamat : Bising papandir oii. .enjin pun cepat rosak nanti.

Papandir : Lar ngko neh,aku buat cmni sbb takut rosak ler..skrg gune gear 1 dulu,nnti gear 1 rosak baru guna gear yg lain tuh. . .

Read more...

Hantar Surat

>> Monday, January 5, 2009

Dalam sebuah bilik hospital mental,kelihatan seorang pesakit sedang menulis sepucuk surat.Selesai beliau menulis surat tu,pesakit tu pun memanggil seorang misi dari dalam bilik tersebut.

Pesakit : Cik misi ! Sini jap.

Misi : ye mat,kenape?

Pesakit : Saye nak misi pos surat ni jap,penting ni.setem paki duit misi dulu.

Misi : Oh. .surat untuk sape ni mat?

Pesakit : Surat tu untuk saya la.

Misi : Yeke? Ape isi kandungan dia mat?

Pesakit : Eh,cik misi ni banyak tanya lak. Esok nanti posmen hantar surat tu baru la saya tahu isi dia!

Read more...

Panjat Pokok

Pada satu hari,ayah kepada ahmad menyuruh ahmad memanjat pokok mangga dibelakang rumahnya.dengan hanya memakai kain pelikat tanpa seluar dalam,panjat la si ahmad ni pokok mangga tersebut untuk memenuhi kehendak si ayahnya yg mengidam buah mangga. .

Tengah2 syok si ahmad ni memetik buah mangga,tiba2 pak imam pun lalu kat bwh pokok tersebut lalu disuruhnya si Ahmad ni turun. "ish kamu ni ahmad. .kot ye pun nak panjat pokok,pakai la seluar dalam dulu,malu dek org yg lalu kut bwh pokok ni..nah,ambik rm5 ni wat beli sluar dalam." kata pak imam td smbil menyerahkan rm5 kpd ahmad.

Ahmad pun pulang la kerumah bersama mangga ngan duit rm5 td. .si ayah tanya la kat mana dapat duit tu? Ahmad pun citer la kat ayah dia duit tu pak imam yang bagi suruh beli sluar dalam sebab pak imam nmpak anu si Ahmad dr bawah pokok mangga tu.

Esoknya si ayah mendapat 1 akal,dalam hatinya berbisik, "best gak mcm tu,anak aku yg begitu punye kecik pun dpt rm5,kalau aku lar,paling koman pun msti dpt dalam rm20 ni. .keh3". Si ayah yg dah sedia dgn kain pelikat tnpa seluar dalam td dah sedia kat bwh pokok menunggu kelibat pak imam.

Tak lama lepas tu si ayah td nmpak kelibat pak imam,ape lagi,dgn pantas bliau memanjat pokok mangga trsebut dan berpura pura memetik mangga.Pak imam pun smpai kat bwh pokok tu. "Leman! Turun! " jerit pak imam. Si ayah td turun ngan hati gumbira sebab tengok tangan pak imam menyeluk poket duitnye. ."ade can ni" bisik si ayah.

"Kamu ni. .kamu ngan anak kamu sama je! Kalau dah tahu pakai kain pelikat tu pakaila sluar dalam dulu! Malu kat org lalu lalang dr bawah ni. Nah ! Ambik 20 sen ni buat beli PISAU CUKUR ! "

Read more...

Saodah Dan Suaminya

>> Sunday, January 4, 2009

Saodah tertidur seketika ketika berada di dalam kereta yang dipandu oleh kekasihnya lalu bermimpi.
Dia bermimpi yang mereka berdua sudah berkahwin dan mempunyai 3 orang Anak. Mereka hidup aman bahagia sehinggalah Saodah mengetahui yg suaminya itu bermain kayu 3 dan mempunyai perempuan simpanan. Mereka bertengkar...

Saodah : Ooo dulu bukan main janji Sehidup semati.

Suami dia : Ala, jgn la marah Dah.

Tiba-tiba Saodah Mengigau lalu menjerit
"HANTAR SAYA BALIK RUMAH MAK BAPAK SAYA!!!!"
Dengan selamba, kekasihnya yg masih memandu tadi berkata
"Ye la, kan tiap-tiap hari saya fetch awak balik opis, nak hantar kemana lagi kalau bukan rumah mak bapak awak?"

Read more...

Ponteng Sekolah

Dalam satu perhimpunan di sebuah sekolah,guru besar telah berucap 1 berita utk murid2 dan berita semestinya satu berita buruk buat ajis yg suka ponteng sekolah. "mulai esok,kepada murid2 yang tidak hadir kesekolah mesti mendapatkan kebenaran dari ibubapa melalui telefon atau surat ke sekolah" kata guru besar.

Esoknya Ajis ponteng sekolah kerana ibubapa nya tiada dirumah,Kiranya merdeka la tu mak ayah tkde kat umah,nak pegi ke tanak pegi ke tkde sape yg nk marah. Tiba2 ajis teringat pesan guru besar kat perhimpunan semalam. Ape lg,dicapainya telefon dan Ajis menelefon ke pejabat sekolah.Dia tekad utk garaukan suara dan menyamar sebagai ayahnya.

Ajis : Helo ! Ini guru besar ke?

Guru : Ye,kenapa?

Ajis : Saya nk bgtahu yang ajis tak dapat kesekolah hari ni kerana demam!

Guru : 0h kesiannya. .boleh saya tahu dengan siapa sy bercakap ni?

Ajis : BAPAK SAYA!!

Read more...

Teka Teki Maut

Fikir dulu sebelum tengok jawapan k. .kah3

1 : Usap2 batang keras,jolok2 kat celah,terpancut keluar air.

2 : Dalam byk2 mi,mi ape yg blh dicampur ais?

3 : Motosikal ngan kereta,mane lebih tua?

4 : Ape beza lampu stadium ngan lampu bilik?

5 : Ali bin kasim, Kambing bin?

6 : Lembu naik kereta,manusia naik?

7 : mata 6,kaki 8,kepala 3,tangan 2,sayap 2.ape tu?

8 : burung ape terbang smbil berak?

9 : mase hidup org menyanyi,mase mati org bertepuk tangan.

10 : Jepun ngan China mane lg jauh?

JAWAPAN :


1 : Mesin Tebu
2 : MIlo Ais
3 : Motosikal sebab pakai tongkat
4 : Lampu stadium dibuka time ada game,lampu bilik ditutup time ada game
5 : Kambing BINatang
6 : Manusia naik heran
7 : Koboi bawak ayam naik kuda
8 : Burung cirit birit
9 : Lilin epy besday
10 : same je,xde beza. Jepun ke cina,cina ke jepun.


kah kah kah

Read more...

Sex dalam tandas

>> Saturday, January 3, 2009

Ahmad yg baru bekerja sebagai pakguard di sebuah sekolah telah berjaya menangkap sepasang kekasih yg sedang berbogel dan melakukan sex didalam tandas.

perempuan : alamak mati kita bang..

Ahmad : Kamu berdua didapati bersalah dan akn dihalau keluar dr sekolah ini!!

Lelaki : kenapa?

Ahmad : Tak pakai uniform sekolah !!

Wanna see most extreme gore picture? CLICK HERE

Read more...

Arak Ngan Cacing

Didalam sebuah makmal sekolah,seorang guru sains hendak menjalankan satu eksperimen tentang bahayanya arak terhadap badan manusia.Seperti biasa,sbelum memulakan eksperimen,guru tersebut meminta murid2 supaya memberi perhatian sepenuhnya kat eksperimen yg nk dijalankan.

Langkah pertama guru tersebut mengambil dua ekor cacing yg sedang hidup dan kedua duanya masih aktif bergerak.kelihatan diatas meja 2 balang yg diisi dgn arak dan 1 balang lg dgn air biasa.

"0k murid2, skrg ckgu akan masukkan cacing pertama dalam balang arak dan seekor lg dalam balang air biasa" kata guru tersebut,murid2 memberi perhatian sepenuhnya kat 2 balang tersebut. Tak lama slepas tu kelihatan perubahan berlaku kat kedua dua cacing tersebut.

Cacing dlm balang arak kelihatan mati tak bergerak dan dlm balang air kelihatan masih aktif bergerak. "baiklah murid2,skrg ckgu nk tanya,ape kesimpulan yg dapat murid2 jelaskan tentang eksperimen yg kita jalankan td?" tanya guru tersebut.

Dengan slamber murid2 dlm makmal tu menjawab ngan srentak "untuk mengelakkan kecacingan,minumlah arak!"

Read more...

Kambing ngan kucing



Didalam sebuah kampung tggallah seorang lelaki tua bernama pak tempe. Hidup pak tempe serba kekurangan dan bliau ada membela 2 ekor haiwan kesayangan bliau. .

Haiwan tersebut adalah seekor kucing dan seekor kambing yg diberi nama cik ku dan pak kam. Pak tempe membela pak kam ngan cik ku ni sejak kecil lg memandangkan pak tempe tggal seorg diri je dlm pondok dia dan pak kam ngan cik ku je la yg mnjd teman hdup pak tempe.

pada suatu hari pak tempe telah jatuh sakit dan memerintahkan pak kam ngan cik ku mengadap bliau. Tnpa banyak celoteh pak tempe pun bertitah dihadapan cik ku ngan pak kam td smbil terlantar kat tilam span bliau. .

"Pak kam, Cik ku, aku rasa umurku sudah smpai ke penghujungnya. .setiadanya aku nanti pandai2 lah kamu jaga diri,belajar berdikari,cari makan sndiri ye. .harta yg aku tinggal tu pndai2 la korang jaga.kalau korang nak ambik je.." Maka berakhirlah usia pak tempe disitu..

Setelah semuanya selesai,pak kam ngan cik ku pun berbincang. .


Pak kam : Cik ku,tuan kita dah tkde,mulai skrg kita dah tak blh hidup brsama lg..

Cik ku : Tp tuan kita ada tggl wasiat suruh jaga harta dia kan?

Pak kam : Harta?tuan kita mana ada harta?mkn pun dlm tempurung je.

Cik ku pun terpandang janggut ngan misai pak tempe. .dah xde hrta sgt mgkin tu je yg boleh dia ambik. .Diberinya misai kat pak kam dan janggut utk dia. .ape lagi,megah r mreka dah ada janggut ngan misai.

Dalam perjalanan mereka pak kam tak puas hati sbb smua haiwan gelakkan dia..mgkin kelakar sbb kambing ada misai. .tnpa brfikir panjang pak kam meragut janggut ngan cik ku dan berlari smbil mencabut misai satu persatu.

Cik ku terpaksa akur dan mengutip misai td dan hanya sdikit shja yg bliau dapat.Last skali pak kam ntah kemana,cik ku pun entah kemana. . .
:TAMAT:

Sebab tu la smpai skrg kambing ada janggut dan kucing bermisai tp jarang..hehehe

Read more...

Pengkaji Roh

Alhamdulillah. .akhirnya sampai gak aku kat kelantan stelah 5 hari duk kat mlaka n negeri 9..nk update blog pun tak sempat.tp takpe,pengalaman tu penting. . Hahaha

Okeh lets go bebeh,,go? Where?? Dgr cite neh. . .hehehe. Cite ni ade r sorang hamba Allah tu citer kat aku,jd aku rasa cite ni best untuk aku kongsikan ngan korang sebagai pengajaran,petunjuk, dan kebesaran Allah s.w.t .. Mungkin diorang tu jahil sangat kot..




Cite dia camni,kat negara mana aku pun tak tahu tp yg pasti bukan malaysia dan bukan negara2 islam yang lain.. Diorang ni kiranya si pengkaji hantu la kononnye..mcm uncle seekers tu. Jd diorang ni nak tahu la samaada roh ni wujud ke tak.(nk lawan tuhan ke?kan dlm kitab bgtau roh tu wujud..)

Jd eksperimen bermula,langkah pertama dorang ambik seorang pesakit kat hospital yg betul2 nazak dan bakal menemui ajal dlm masa terdekat,kat tempat diorang sudah tersedia bilik kaca yang memang satu lubang pun takde untuk udara masuk atau keluar.

Pesakit td dikurung dlm bilik kaca tersebut,dan ape yg perlu dibuat mase tu ialah menunggu,menunggu si pesakit td menghembus nafas terakhir..(sian kat pesakit tu kan?dah la nazak,kena kurung lak)

Tunggu punye tunggu tak lame lps tu pesakit td pun meninggal dunia..dorang terus fokus kat bilik kaca td,tiada tindak balas.roh tak wujud ke? Tak wujud la tu..So dorang pun mengesahkan la bahawa roh tidak wujud sama skali kerana bilik kaca td langsung tiada tindak balas..

Dengan kuasa Allah swt, pengesahan dorang tak bertahan lama,tiba tiba,prangg!!! Bilik kaca td berkecai menunjukkan roh tak dpt keluar dr bilik tu.Ye ke roh tak dpt keluar?? Mungkin itu adalah petunjuk dr yg esa terhadap org2 yg jahil sebab setau aku roh dpt menembusi segala objek. Wallahualam.

Read more...

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP