Related Posts with Thumbnails

Online shop

Pengkaji Roh

>> Saturday, January 3, 2009

Alhamdulillah. .akhirnya sampai gak aku kat kelantan stelah 5 hari duk kat mlaka n negeri 9..nk update blog pun tak sempat.tp takpe,pengalaman tu penting. . Hahaha

Okeh lets go bebeh,,go? Where?? Dgr cite neh. . .hehehe. Cite ni ade r sorang hamba Allah tu citer kat aku,jd aku rasa cite ni best untuk aku kongsikan ngan korang sebagai pengajaran,petunjuk, dan kebesaran Allah s.w.t .. Mungkin diorang tu jahil sangat kot..




Cite dia camni,kat negara mana aku pun tak tahu tp yg pasti bukan malaysia dan bukan negara2 islam yang lain.. Diorang ni kiranya si pengkaji hantu la kononnye..mcm uncle seekers tu. Jd diorang ni nak tahu la samaada roh ni wujud ke tak.(nk lawan tuhan ke?kan dlm kitab bgtau roh tu wujud..)

Jd eksperimen bermula,langkah pertama dorang ambik seorang pesakit kat hospital yg betul2 nazak dan bakal menemui ajal dlm masa terdekat,kat tempat diorang sudah tersedia bilik kaca yang memang satu lubang pun takde untuk udara masuk atau keluar.

Pesakit td dikurung dlm bilik kaca tersebut,dan ape yg perlu dibuat mase tu ialah menunggu,menunggu si pesakit td menghembus nafas terakhir..(sian kat pesakit tu kan?dah la nazak,kena kurung lak)

Tunggu punye tunggu tak lame lps tu pesakit td pun meninggal dunia..dorang terus fokus kat bilik kaca td,tiada tindak balas.roh tak wujud ke? Tak wujud la tu..So dorang pun mengesahkan la bahawa roh tidak wujud sama skali kerana bilik kaca td langsung tiada tindak balas..

Dengan kuasa Allah swt, pengesahan dorang tak bertahan lama,tiba tiba,prangg!!! Bilik kaca td berkecai menunjukkan roh tak dpt keluar dr bilik tu.Ye ke roh tak dpt keluar?? Mungkin itu adalah petunjuk dr yg esa terhadap org2 yg jahil sebab setau aku roh dpt menembusi segala objek. Wallahualam.

0 comments:

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP