Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Aids ?? (18sxx)

>> Tuesday, January 27, 2009

jane dan john yang baru sahaja mendirikan rumah tangga bakal menikmati malam pertama mereka .. Malam yang istimewa itu akan mereka lalui dengan penuh kenikmatan dan tak mungkin disia siakan. .John merupakan seorang pemain bolasepak yg terkenal dan jane pula seorang wanita yg berkelulusan tinggi.

Tengah malam menjelma. .Persetubuhan antara mereka bakal bermula,John melucutkan pakaian jane satu persatu,Jane sudah dalam keadaan berbogel,skrg John meminta jane pula melucutkan pakaiannya..

Kemaluan john dilihat oleh jane dan betapa terkejutnya jane apabila melihat kemaluan john mempunyai perkataan yang bertulis "AIDS" pada kemaluan john.

"Kenapa awak tak beritahu awal2 awak ada aids? "

"Mana ada. .sape cakap?"

"Ni kat batang awak ada cop "AIDS" lagi ha."

"0h. .kejap ye"

Tak lame lepas tu batang john pun menegang..hehe.

"Cube awk tengok betul2,tu nama syarikat penaja saya la..bukan aids.."

"La. .dah tegang baru jadi "ADIDAS" ?? Sori2.hehe.."

Story By : Asmadi88

Read more...

Nice Jokes

Short jokes

Two cows are standing in a field.
One says to the other "Are you worried about Mad Cow Disease?"
The other one says "No, It doesn't worry me, I'm a horse!"

Teacher:Tell me a sentence that starts with an "I".
Student:I is the....
Teacher:Stop! Never put 'is' after an "I". Always put 'am' after an "I".
Student:OK. I am the ninth letter of the alphabet.

A man receives a phone call from his doctor.
The doctor says,"I have some good news and some bad news."
The man says,"OK, give me the good news first."
The doctor says,"The good news is, you have 24 hours to live."
The man replies,"Oh no! If that's the good news, then what's the bad news?"
The doctor says,"The bad news is, I forgot to call you yesterday."

A:Do you want to hear a dirty joke?
B:Ok
A:A white horse fell in the mud.

If big elephants have big trunks, do small elephants have suitcases?

On a crowded bus, one man noticed that another man had his eyes closed.
"What's the matter? Are you sick?" he asked.
"No, I'm okay. It's just that I hate to see old ladies standing."

Teacher:What are some products of the West Indies?
Student:I don't know.
Teacher:Of course, you do. Where do you get sugar from?
Student:We borrow it from our neighbor.

Teacher:Did you father help your with your homework?
Student:No, he did it all by himself.

A:Just look at that young person with the short hair and blue jeans. Is it a boy or a girl?
B:It's a girl. She's my daughter.
A:Oh, I'm sorry, sir. I didn't know that you were her father.
B:I'm not. I'm her mother.

Read more...

Perompak ngan perogol

>> Monday, January 26, 2009

Satu hari,seorang penculik dan seorang perogol telah membuat satu temujanji di sebuah apartment di tingkat 5.Mereka berjanji akan berjumpa ditempat tersebut.

Si penculik dari tadi berada kat tempat yg dijanjikan tetapi si perogol pulak yang tersekat kat depan pintu masuk lif sambil berdiri je menunggu tukang sedang repair lif yang bakal bliau naik untuk ketingkat 5.

30 minit berlalu,tiada apa2 tindakan yg diambil oleh si perogol td melainkan hanya berdiri di hadapan lif yg sedang di baiki td. Si penculik dah berang menunggu ditingkat 5.

Stelah 1jam menunggu,akhirnya lif tersebut siap dibaiki..si perogol menaiki lif tersebut dan menuju ke tingkat 5 lalu ketempat yang dijanjikan. .si penculik dengan muka berang mendekati si perogol..

Penculik : Bodoh !! Mane kau pergi? Satu jam aku tunggu !
Perogol : Sori tuan penculik,tadi saya smpai tepat pada wktu yang dijanjikan,tapi lif rosak,saya terpaksa berdiri menunggu lif siap dibaiki.
Penculik : Bodonye kau ni. . .kan cara lain ade.
Perogol : ape dia tuan penculik ??
Penculik : lar. .kenapa tak duduk je,bdiri lama2 tak penat ke??

Read more...

Dulu Dan Sekarang

>> Thursday, January 22, 2009

Budak Dahulu...
Bang,angkat lampin kat jemuran jap.
Budak Skarang...
Bang,kuar beli pampers jap,budak ni ha. .perut mragam.

Budak Dahulu...
Mak. .duit 30sen..nak pergi skolah ni.
Budak Skarang...
Mak. .duit 3ringgit,nak pergi skolah ni.

Budak Dahulu...
Ayah,jom ke hutan,ambik kayu wat snapang.
Budak Skarang...
Ayah,jom kuar shoping,nk beli jet kawalan jauh.

Budak Dahulu...
Abah tak beli beskal acik tanak pegi skolah !
Budak Skarang...
Abah tanak beli motor acik nak brenti skolah !

Budak Dahulu...
Mak,kaki acik luka,beskal acik dah rosak..
Budak Skarang...
Mak,kaki acik patah,motor dah bekecai..

Budak Dahulu...
Mak,td angah nampak along mandi sungai..
Budak Skarang...
Mak,td angan nampak along ambik dadah. .

Budak Dahulu...
Atok,along dah meninggal. .sebab penyakit lelah dia..
Budak Skarang...
Atok,along dah meninggal. .kena HIV..

Renung renungkan..

Read more...

Malas

Pada masa dahulu wujud sebuah kampung yang terkenal dengan penduduknya yang rajin2 belaka. Pendek kata memang rajin,ape kerja sekalipun dorang tetap rajin dan tiada sedikitpun perasaan malas kat ati mereka.0rang malas memang susah nk dapat kat kampung tu.

Berita tentang kampung tersebut sampai ke istana.Satu hari raja pun berkunjung la kat kampung tu dan membuat satu pertandingan mencari org paling malas kat situ. Sesiapa yang didapati paling malas akan mendapat hadiah lumayan dari raja tersebut..

Esoknya pertandingan bermula,semua rakyat jelata berkumpul kat situ untuk menyaksikan pertandingan yang jarang sekali diadakan. .

Peserta pertama muncul..

Raja : Beritahu beta tahap kemalasan kamu.
Peserta : Saya memang malas ! Setiap kali sy makan mesti orang suapkan.
Raja : malas,memang malas!next..

Peserta kedua muncul..

Raja : Beritahu beta tahap kemalasan kamu.
Peserta : Patik memang pemalas tuanku,setiap kali patik makan mesti orang tolong kunyahkan.
Raja : Wah. .memang malas tahap cipan ! Next. .

Peserta ketiga muncul..

Raja : Beritahu beta tahap kemalasan kamu.
Peserta : hm..nak citer pun malas

Read more...

Emin Eman

>> Tuesday, January 20, 2009

2 sahabat karib di sebuah wad mental,eman dan emin akhirnya diberi peluang untuk keluar ke kolam renang yg luas dan dalam. Mereka terlalu gembira apabila diberi peluang yang hanya dapat dilihat melalui dalam wad sahaja sebelum ni. Tp sayangnya hanya emin yang pandai berenang,eman hanya dapat melihat diatas kerusi sandar kat tepi kolam.

Emin yg dari td berenang2 dlm kolam akhirnya penat dan naik berehat kat tepi kolam. Tiba2 blush...!! Eman lompat kedalam kolam walaupun tak pandai berenang,mungkin kerana dari td tak tahan melihat emin jer yang berenang2 dalam kolam tu.jeles kot..

Ape lagi,terkapai2 ler si eman td kat dlm kolam tu. Emin tanpa membuang masa terjun kat kolam utk selamatkan sahabat baiknya. .

Esoknya doktor berjumpa ngan emin. .

Doktor : Emin,saya ada 2 berita untuk kamu,1 berita baik dan 1 berita buruk.
Emin : Ape berita tu doc?
Doktor : Berita baiknya awk dibenarkan pulang dr hospital ni sbb awk buat keputusan yg betul smlm.terjun ke kolam dan selamatkan eman.
Emin : Yeke doc? Timekaceh doc..brita buruknya lak?
Doktor : Ok,berita buruknya kawan awak eman membunuh diri semalam dengan menggantung diri kat dalam bilik dier..
Emin : Oh,dia bukan bunuh diri doc. .sy yang gantung dia smlm..nak bg cepat kering.

Read more...

Kuda

Seorang isteri yang sedang khusyuk memasak tibe2 terhenti apabila terjumpa secebis kertas yang tertulis nama seorang perempuan bernama "NORI". Isteri td tidak berpuas hati lalu mengambil tudung periuk dan menuju ke suaminya yang sedang khusyuk membaca surat khabar.

Sampai je kat suaminya, Pangg!!!.. Tudung periuk td hinggap kat kepala suaminya.

Suami : Aduss. .kenapa awk ni? Tetibe jek pukul saya ni?
Isteri : Ni,pompuan mane ni?sy jumpa kat dapur td! Abg main pompuan lain ye?
Suami : La. .awk ni,Nori ni nama kuda yg sy tanding smlm la. .lain kali tanya la dulu..adus....

Seminggu lepas tu,satu lagi tudung periuk hinggap kat kepala suaminya.Kali ini lebih besar dan lebih kuat. Pangg!!!.. Bergegar palotak suaminya.

Suami : Ados. .awk ni buat lg,kan dah cakap nori tu nama kuda saya. .
Isteri : Tahu. .tp dia telefon td !!

Read more...

Cemburu Buta

>> Sunday, January 18, 2009

Seorang isteri tengah berang setelah suaminya tak pulang2 gak dari tempat kerja wlaupun jam kat dinding dah menunjukkan pkul 7.45pm. Akhinya si isteri yang tgh berang td menyuruh anak bongsunya menelefon suaminya yang bekerja sbgai kontraktor di hujung bandar. .

Isteri : Macamana man?dapat tak?
Aiman : Dapat mak,tp seorang perempuan muda yang jwb.
Isteri : Ape? Ayah ngko ni mmg nak kena ni!!

Lagilah berang si isteri ni,dahla malam2 pun belum balik lg,bila org rumah call pompuan lak yang jawab.tunggu punya tunggu pkul 8.45 suaminya pun blk. .Assalamualaikum yang... Tanpa menjawab salam si isteri td terus menyerang suaminya dengan kasut,pinggan mangkuk,habis barang dibaling kat suaminya.jiran2 semua keluar melihat drama tersebut.

Suami : Eh! Kenapa ni mah? Tak pasal2 serang abg ni?
Isteri : Oh. .buat2 tanya ye? Abg dating ngan sape td?
Suami : mane ade dating, abg keje la td. .
Isteri : Abg jangan bohong,saya ada bukti dan saksi ! Man,cepat bgtau kat mak ape pompuan td ckp kat dlm telefon td !!
Aiman : Pompuan td ckp. .Harap maaf,nombor yang anda dail berada diluar kawasan liputan,terima kasih.

Read more...

Loyar Buruk

Seorang pemandu trak sedang memecut traknya dengan kelajuan yang sangat tinggi. Tiba tiba pemandu ni pun terlihat sebuah papan tanda berwarna merah dihadapannye. ."AWAS JAMBATAN RENDAH DIHADAPAN". Dengan kelajuan yg terlalu tggi,mustahil pemandu tu sempat membrek apatah lg trak yg dipandunya adalah kenderaan berat.

Nak dijadikan citer trak yg dipandunya tersangkut kat jambatan tu. .nk undur tak blh,nk pegi dpn pun tak boleh. .betul2 sangkut kat bwh jambatan tu. Tak lame lepas tu seorang polis pun tiba kat tempat kejadian. Pemandu td masih ade kat ctu dan mencari alasan bernas utk bg kat polis tu. Polis td turun dr kereta ronda nya dan mendekati pemandu trak td. .

Polis : Hm. .tersangkut bawah jambatan ye? Tak tengok papan tanda ke tadi?
Pemandu : Eh,takdelah. Sebenarnya jambatan ni saya bawak atas trak ni. .nak hantar kat selatan,tp minyak habis lak,tu pasal tak jalan ni. .
Polis : %@*¤&)?¿¥§

Read more...

SEORANG POLIS TRAFIK, KAWAN BAIKNYA DAN SEHELAI SURAT SAMAN

>> Thursday, January 8, 2009



Assalammualaikum W.B.T

Sedikit renungan yang perlu dikongsi bersama. Semoga ia menyedarkan saya
serta anda semua.

Suatu Hari.......

Dari kejauhan, lampu lalulintas di satu persimpangan itu masih menyala
hijau. Harun segera menekan pedal minyak kenderaannya. Dia tak mau
terlambat. Apalagi ia tahu penempatan di situ cukup padat sehingga lampu
merah biasanya menyala cukup lama. Kebetulan jalan di depannya agak lengang.
Lampu berganti kuning. Hati Harun berdebar berharap semoga ia boleh melepasi
lampu hijau itu dengan segera.

Tiga meter sebelum garis jalan, lampu merah menyala. Harun bimbang, haruskah
ia berhenti atau terus saja. "Ah, takkan nak brake mendadak," fikirnya
sambil terus memandu laju.

Priiiiiiiiiiiiiiit! Di seberang jalan seorang pegawai polis melambaikan
tangan memintanya berhenti. Harun menepikan kenderaannya agak jauh sambil
mengumpat dalam hati. Dari cermin pandang sisi ia melihat pegawai polis itu.
Wajahnya tak terlalu asing baginya.

Jamal rupanya! Sahabat baiknya semasa di sekolah menengah dulu. Hati Harun
agak lega. Dia cepat cepat keluar sambil melambai mesra.

"Pekabo, Jamal! Lamanya tak jumpa...last jumpa masa aku kawen dulu"

"Aku baik je." Tanpa senyum.

"Alahai...aku ndak cepat nih. Bini aku dah lama menunggu di rumah."

"Oh ye ke?" Nampaknya Jamal ragu.

"Ye la Mal, hari ini bini aku punya birthday. Dia dan anak-anak sudah
menyiapkan semuanya. Tentu aku tidak boleh terlambat, kawan-kawannya pun
sedang menunggu "

"Aku paham. Tapi, sebenarnya aku dah lama peratikan kau...selalu sgt kau
langgar lampu merah di persimpangan ini."

Harun mesti ganti strategi.

"Jadi, kau nak menyaman aku ker? Tapi tadi aku tidak melanggar lampu merah.
Sewaktu aku jalan lampu kuning masih menyala." Berdusta sedikit boleh
melancarkan keadaan fikir Harun.

"Ok. Sebenarnya aku nampak jelas. Tolong keluarkan lesen dan kad
pengenalan."

Dengan kesal Harun menyerahkan lesen dan kad pengenalan lalu masuk ke dalam
kenderaan dan menutup kaca tingkapnya. Sementara itu Jamal menulis sesuatu
di buku catatannya. Beberapa saat kemudian Jamal mengetuk kaca tingkap
kereta harun. Harun memandang wajah Jamal dengan penuh kecewa.

Diturunkan tingkap sedikit saja.

"Ah, satu inci cukup untuk memasukkan surat saman." Fikir Harun.

Tanpa berkata-kata Jamal terus kembali ke tempat dia bertugas. Harun
mengambil surat saman yang diselitkan Jamal.

Tapi, hei apa ini. Ternyata lesen memandu dan ic dikembalikan bersama sebuah
nota. Kenapa ia tidak menyaman aku. Lalu nota ini apa? Semacam gurauan atau
apa?

Tergesa-gesa Harun membuka dan membaca nota yang berisi tulisan tangan
Jamal.

"Harun...

Kau tahu kan aku dulu ada seorang anak perempuan dan seorang isteri yang
cantik. Sayang, mereka sudah meninggal dunia.

Dilanggar pemandu yang tidak memperdulikan lampu merah di persimpangan ini.

Pemandu itu dihukum penjara selama 3 bulan. Sekarang pemandu itu bebas
bertemu isteri dan memeluk ketiga2 anaknya lagi.

Sedangkan anak dan isteriku sudah tiada. Hari ini aku sendirian menyesali
peristiwa itu. Yang pergi tidak akan kembali lagi.

Beberapa kali aku cuba memaafkan pemandu itu tetapi sangat sukar.

Begitu juga kali ini bila sahabatku sendiri memandu seperti pemandu itu. Aku
kecewa teramat sgt.

Berhati-hatilah ketika memandu Run" - Jamal

Harun terkedu. Ia segera keluar dari kenderaan mencari Jamal. Namun, Jamal
sudah meninggalkan pos tempat ia bertugas.

Sepanjang jalan pulang ia memandu perlahan dengan hati tak tentu sambil
berharap kesalahannya dimaafkan.

Tak semestinya anggapan kita adalah sama dengan pengertian orang lain.

Boleh jadi suka kita adalah duka rakan kita.

Hidup ini sangat berharga, jalanilah dengan penuh hati-hati, mengerti
perasaan orang lain dan bertimbangrasa.

Story by : Mentari Jingga

Read more...

Text Yg Tak Brapa Nak Baca

>> Wednesday, January 7, 2009

1 : Ku renung matamu yg bersinar,
ku tatap wajahmu yg merah padam,
inginku luahkan padamu isi hatiku,
tapi aku tak berdaya,
kerana tak sggup memendam rasa,
ku luahkan jua padamu dengan nada perlahan..
Erm. .semacam je ni,kau kentut ye?

2 : Malam ini kau bertandang ke kamar tidurku,
ku cuba lari darimu tapi aku tak berdaya,
ku tanggalkan satu persatu pakaianku utk beradu,
kau menyentuh tubuhku,ahh...
dari bibirku hingga ke hujung kaki,
seluruh badanku kau cuba cium,
ah! Aku sudah tidak tahan dengan bibirmu !
Pap !! Mampus kau Nyamuk !!!

3 : Elakkan dari memakan kuih tat lebih dari tujuh biji,kenape? Sebab ia boleh dianggap sangat2 lucah,
tak percaya cuba kira , satu tat,dua tat ,tiga tat sampai LaPan***!! Hahaha

4 : Slama idup korang kat bumi nyata ni,monyet mana yg korang tengok paling bijak? Panjat pokok? Tak. .monyet sarkas? Tak. . . Abistu?
Tu ha. .yang tangan dia tengah pegang mouse tu..bijak monyet tu kan?

5 : Petua : Jika ada ahli kuarge korang yang ada bela beruk,pesan kat dia semasa bawak beruk tu berjalan jalan pastikan beruk tu jalan kat depan dan dia kat blakang.
Sebabnye kalau beruk kat depan nanti org leh cakap beruk PakTeh,cuba letak beruk tu kat blakang,tak ke jd Pakteh Beruk..hahahaha

Story by : Lan

Read more...

Papandir Dan Kapcainya

>> Tuesday, January 6, 2009

Selepas mengelap moto kapcai yg baru dibelinya smlm,tetibe mamandih suruh papandir kekedai membeli telur ngan kicap..Papandir pun tpksa la keluar wlaupun moto kapcainya tu baru saja dibasuh. Smpai separuh jalan nak kekedai ada la mamat ni nak numpang papandir kekedai. .

Dalam perjalanan tu mamat ni heran r ngapenye papandir guna gear 1 je,laju ke slow ke tetap gear 1,nak pecah enjin dibuatnye. Nak tanye kang tak0t papandir marah,dahla n0mpang m0t0r dia,pepandai lak nak ngajor. .

Last2 tak tahan ngan bunyi enjin yg bising tu mamat ni pun beranikan diri utk btanye. .

Mamat : Papandir,ni nk tnye,ngapenye papandir tak tkr gear dr td?

Papandir : Lar. .ngapenye?

Mamat : Bising papandir oii. .enjin pun cepat rosak nanti.

Papandir : Lar ngko neh,aku buat cmni sbb takut rosak ler..skrg gune gear 1 dulu,nnti gear 1 rosak baru guna gear yg lain tuh. . .

Read more...

Hantar Surat

>> Monday, January 5, 2009

Dalam sebuah bilik hospital mental,kelihatan seorang pesakit sedang menulis sepucuk surat.Selesai beliau menulis surat tu,pesakit tu pun memanggil seorang misi dari dalam bilik tersebut.

Pesakit : Cik misi ! Sini jap.

Misi : ye mat,kenape?

Pesakit : Saye nak misi pos surat ni jap,penting ni.setem paki duit misi dulu.

Misi : Oh. .surat untuk sape ni mat?

Pesakit : Surat tu untuk saya la.

Misi : Yeke? Ape isi kandungan dia mat?

Pesakit : Eh,cik misi ni banyak tanya lak. Esok nanti posmen hantar surat tu baru la saya tahu isi dia!

Read more...

Panjat Pokok

Pada satu hari,ayah kepada ahmad menyuruh ahmad memanjat pokok mangga dibelakang rumahnya.dengan hanya memakai kain pelikat tanpa seluar dalam,panjat la si ahmad ni pokok mangga tersebut untuk memenuhi kehendak si ayahnya yg mengidam buah mangga. .

Tengah2 syok si ahmad ni memetik buah mangga,tiba2 pak imam pun lalu kat bwh pokok tersebut lalu disuruhnya si Ahmad ni turun. "ish kamu ni ahmad. .kot ye pun nak panjat pokok,pakai la seluar dalam dulu,malu dek org yg lalu kut bwh pokok ni..nah,ambik rm5 ni wat beli sluar dalam." kata pak imam td smbil menyerahkan rm5 kpd ahmad.

Ahmad pun pulang la kerumah bersama mangga ngan duit rm5 td. .si ayah tanya la kat mana dapat duit tu? Ahmad pun citer la kat ayah dia duit tu pak imam yang bagi suruh beli sluar dalam sebab pak imam nmpak anu si Ahmad dr bawah pokok mangga tu.

Esoknya si ayah mendapat 1 akal,dalam hatinya berbisik, "best gak mcm tu,anak aku yg begitu punye kecik pun dpt rm5,kalau aku lar,paling koman pun msti dpt dalam rm20 ni. .keh3". Si ayah yg dah sedia dgn kain pelikat tnpa seluar dalam td dah sedia kat bwh pokok menunggu kelibat pak imam.

Tak lama lepas tu si ayah td nmpak kelibat pak imam,ape lagi,dgn pantas bliau memanjat pokok mangga trsebut dan berpura pura memetik mangga.Pak imam pun smpai kat bwh pokok tu. "Leman! Turun! " jerit pak imam. Si ayah td turun ngan hati gumbira sebab tengok tangan pak imam menyeluk poket duitnye. ."ade can ni" bisik si ayah.

"Kamu ni. .kamu ngan anak kamu sama je! Kalau dah tahu pakai kain pelikat tu pakaila sluar dalam dulu! Malu kat org lalu lalang dr bawah ni. Nah ! Ambik 20 sen ni buat beli PISAU CUKUR ! "

Read more...

Saodah Dan Suaminya

>> Sunday, January 4, 2009

Saodah tertidur seketika ketika berada di dalam kereta yang dipandu oleh kekasihnya lalu bermimpi.
Dia bermimpi yang mereka berdua sudah berkahwin dan mempunyai 3 orang Anak. Mereka hidup aman bahagia sehinggalah Saodah mengetahui yg suaminya itu bermain kayu 3 dan mempunyai perempuan simpanan. Mereka bertengkar...

Saodah : Ooo dulu bukan main janji Sehidup semati.

Suami dia : Ala, jgn la marah Dah.

Tiba-tiba Saodah Mengigau lalu menjerit
"HANTAR SAYA BALIK RUMAH MAK BAPAK SAYA!!!!"
Dengan selamba, kekasihnya yg masih memandu tadi berkata
"Ye la, kan tiap-tiap hari saya fetch awak balik opis, nak hantar kemana lagi kalau bukan rumah mak bapak awak?"

Read more...

Ponteng Sekolah

Dalam satu perhimpunan di sebuah sekolah,guru besar telah berucap 1 berita utk murid2 dan berita semestinya satu berita buruk buat ajis yg suka ponteng sekolah. "mulai esok,kepada murid2 yang tidak hadir kesekolah mesti mendapatkan kebenaran dari ibubapa melalui telefon atau surat ke sekolah" kata guru besar.

Esoknya Ajis ponteng sekolah kerana ibubapa nya tiada dirumah,Kiranya merdeka la tu mak ayah tkde kat umah,nak pegi ke tanak pegi ke tkde sape yg nk marah. Tiba2 ajis teringat pesan guru besar kat perhimpunan semalam. Ape lg,dicapainya telefon dan Ajis menelefon ke pejabat sekolah.Dia tekad utk garaukan suara dan menyamar sebagai ayahnya.

Ajis : Helo ! Ini guru besar ke?

Guru : Ye,kenapa?

Ajis : Saya nk bgtahu yang ajis tak dapat kesekolah hari ni kerana demam!

Guru : 0h kesiannya. .boleh saya tahu dengan siapa sy bercakap ni?

Ajis : BAPAK SAYA!!

Read more...

Teka Teki Maut

Fikir dulu sebelum tengok jawapan k. .kah3

1 : Usap2 batang keras,jolok2 kat celah,terpancut keluar air.

2 : Dalam byk2 mi,mi ape yg blh dicampur ais?

3 : Motosikal ngan kereta,mane lebih tua?

4 : Ape beza lampu stadium ngan lampu bilik?

5 : Ali bin kasim, Kambing bin?

6 : Lembu naik kereta,manusia naik?

7 : mata 6,kaki 8,kepala 3,tangan 2,sayap 2.ape tu?

8 : burung ape terbang smbil berak?

9 : mase hidup org menyanyi,mase mati org bertepuk tangan.

10 : Jepun ngan China mane lg jauh?

JAWAPAN :


1 : Mesin Tebu
2 : MIlo Ais
3 : Motosikal sebab pakai tongkat
4 : Lampu stadium dibuka time ada game,lampu bilik ditutup time ada game
5 : Kambing BINatang
6 : Manusia naik heran
7 : Koboi bawak ayam naik kuda
8 : Burung cirit birit
9 : Lilin epy besday
10 : same je,xde beza. Jepun ke cina,cina ke jepun.


kah kah kah

Read more...

Sex dalam tandas

>> Saturday, January 3, 2009

Ahmad yg baru bekerja sebagai pakguard di sebuah sekolah telah berjaya menangkap sepasang kekasih yg sedang berbogel dan melakukan sex didalam tandas.

perempuan : alamak mati kita bang..

Ahmad : Kamu berdua didapati bersalah dan akn dihalau keluar dr sekolah ini!!

Lelaki : kenapa?

Ahmad : Tak pakai uniform sekolah !!

Wanna see most extreme gore picture? CLICK HERE

Read more...

Arak Ngan Cacing

Didalam sebuah makmal sekolah,seorang guru sains hendak menjalankan satu eksperimen tentang bahayanya arak terhadap badan manusia.Seperti biasa,sbelum memulakan eksperimen,guru tersebut meminta murid2 supaya memberi perhatian sepenuhnya kat eksperimen yg nk dijalankan.

Langkah pertama guru tersebut mengambil dua ekor cacing yg sedang hidup dan kedua duanya masih aktif bergerak.kelihatan diatas meja 2 balang yg diisi dgn arak dan 1 balang lg dgn air biasa.

"0k murid2, skrg ckgu akan masukkan cacing pertama dalam balang arak dan seekor lg dalam balang air biasa" kata guru tersebut,murid2 memberi perhatian sepenuhnya kat 2 balang tersebut. Tak lama slepas tu kelihatan perubahan berlaku kat kedua dua cacing tersebut.

Cacing dlm balang arak kelihatan mati tak bergerak dan dlm balang air kelihatan masih aktif bergerak. "baiklah murid2,skrg ckgu nk tanya,ape kesimpulan yg dapat murid2 jelaskan tentang eksperimen yg kita jalankan td?" tanya guru tersebut.

Dengan slamber murid2 dlm makmal tu menjawab ngan srentak "untuk mengelakkan kecacingan,minumlah arak!"

Read more...

Kambing ngan kucing



Didalam sebuah kampung tggallah seorang lelaki tua bernama pak tempe. Hidup pak tempe serba kekurangan dan bliau ada membela 2 ekor haiwan kesayangan bliau. .

Haiwan tersebut adalah seekor kucing dan seekor kambing yg diberi nama cik ku dan pak kam. Pak tempe membela pak kam ngan cik ku ni sejak kecil lg memandangkan pak tempe tggal seorg diri je dlm pondok dia dan pak kam ngan cik ku je la yg mnjd teman hdup pak tempe.

pada suatu hari pak tempe telah jatuh sakit dan memerintahkan pak kam ngan cik ku mengadap bliau. Tnpa banyak celoteh pak tempe pun bertitah dihadapan cik ku ngan pak kam td smbil terlantar kat tilam span bliau. .

"Pak kam, Cik ku, aku rasa umurku sudah smpai ke penghujungnya. .setiadanya aku nanti pandai2 lah kamu jaga diri,belajar berdikari,cari makan sndiri ye. .harta yg aku tinggal tu pndai2 la korang jaga.kalau korang nak ambik je.." Maka berakhirlah usia pak tempe disitu..

Setelah semuanya selesai,pak kam ngan cik ku pun berbincang. .


Pak kam : Cik ku,tuan kita dah tkde,mulai skrg kita dah tak blh hidup brsama lg..

Cik ku : Tp tuan kita ada tggl wasiat suruh jaga harta dia kan?

Pak kam : Harta?tuan kita mana ada harta?mkn pun dlm tempurung je.

Cik ku pun terpandang janggut ngan misai pak tempe. .dah xde hrta sgt mgkin tu je yg boleh dia ambik. .Diberinya misai kat pak kam dan janggut utk dia. .ape lagi,megah r mreka dah ada janggut ngan misai.

Dalam perjalanan mereka pak kam tak puas hati sbb smua haiwan gelakkan dia..mgkin kelakar sbb kambing ada misai. .tnpa brfikir panjang pak kam meragut janggut ngan cik ku dan berlari smbil mencabut misai satu persatu.

Cik ku terpaksa akur dan mengutip misai td dan hanya sdikit shja yg bliau dapat.Last skali pak kam ntah kemana,cik ku pun entah kemana. . .
:TAMAT:

Sebab tu la smpai skrg kambing ada janggut dan kucing bermisai tp jarang..hehehe

Read more...

Pengkaji Roh

Alhamdulillah. .akhirnya sampai gak aku kat kelantan stelah 5 hari duk kat mlaka n negeri 9..nk update blog pun tak sempat.tp takpe,pengalaman tu penting. . Hahaha

Okeh lets go bebeh,,go? Where?? Dgr cite neh. . .hehehe. Cite ni ade r sorang hamba Allah tu citer kat aku,jd aku rasa cite ni best untuk aku kongsikan ngan korang sebagai pengajaran,petunjuk, dan kebesaran Allah s.w.t .. Mungkin diorang tu jahil sangat kot..




Cite dia camni,kat negara mana aku pun tak tahu tp yg pasti bukan malaysia dan bukan negara2 islam yang lain.. Diorang ni kiranya si pengkaji hantu la kononnye..mcm uncle seekers tu. Jd diorang ni nak tahu la samaada roh ni wujud ke tak.(nk lawan tuhan ke?kan dlm kitab bgtau roh tu wujud..)

Jd eksperimen bermula,langkah pertama dorang ambik seorang pesakit kat hospital yg betul2 nazak dan bakal menemui ajal dlm masa terdekat,kat tempat diorang sudah tersedia bilik kaca yang memang satu lubang pun takde untuk udara masuk atau keluar.

Pesakit td dikurung dlm bilik kaca tersebut,dan ape yg perlu dibuat mase tu ialah menunggu,menunggu si pesakit td menghembus nafas terakhir..(sian kat pesakit tu kan?dah la nazak,kena kurung lak)

Tunggu punye tunggu tak lame lps tu pesakit td pun meninggal dunia..dorang terus fokus kat bilik kaca td,tiada tindak balas.roh tak wujud ke? Tak wujud la tu..So dorang pun mengesahkan la bahawa roh tidak wujud sama skali kerana bilik kaca td langsung tiada tindak balas..

Dengan kuasa Allah swt, pengesahan dorang tak bertahan lama,tiba tiba,prangg!!! Bilik kaca td berkecai menunjukkan roh tak dpt keluar dr bilik tu.Ye ke roh tak dpt keluar?? Mungkin itu adalah petunjuk dr yg esa terhadap org2 yg jahil sebab setau aku roh dpt menembusi segala objek. Wallahualam.

Read more...

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP