Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Aids ?? (18sxx)

>> Tuesday, January 27, 2009

jane dan john yang baru sahaja mendirikan rumah tangga bakal menikmati malam pertama mereka .. Malam yang istimewa itu akan mereka lalui dengan penuh kenikmatan dan tak mungkin disia siakan. .John merupakan seorang pemain bolasepak yg terkenal dan jane pula seorang wanita yg berkelulusan tinggi.

Tengah malam menjelma. .Persetubuhan antara mereka bakal bermula,John melucutkan pakaian jane satu persatu,Jane sudah dalam keadaan berbogel,skrg John meminta jane pula melucutkan pakaiannya..

Kemaluan john dilihat oleh jane dan betapa terkejutnya jane apabila melihat kemaluan john mempunyai perkataan yang bertulis "AIDS" pada kemaluan john.

"Kenapa awak tak beritahu awal2 awak ada aids? "

"Mana ada. .sape cakap?"

"Ni kat batang awak ada cop "AIDS" lagi ha."

"0h. .kejap ye"

Tak lame lepas tu batang john pun menegang..hehe.

"Cube awk tengok betul2,tu nama syarikat penaja saya la..bukan aids.."

"La. .dah tegang baru jadi "ADIDAS" ?? Sori2.hehe.."

Story By : Asmadi88

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP