Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Text Yg Tak Brapa Nak Baca

>> Wednesday, January 7, 2009

1 : Ku renung matamu yg bersinar,
ku tatap wajahmu yg merah padam,
inginku luahkan padamu isi hatiku,
tapi aku tak berdaya,
kerana tak sggup memendam rasa,
ku luahkan jua padamu dengan nada perlahan..
Erm. .semacam je ni,kau kentut ye?

2 : Malam ini kau bertandang ke kamar tidurku,
ku cuba lari darimu tapi aku tak berdaya,
ku tanggalkan satu persatu pakaianku utk beradu,
kau menyentuh tubuhku,ahh...
dari bibirku hingga ke hujung kaki,
seluruh badanku kau cuba cium,
ah! Aku sudah tidak tahan dengan bibirmu !
Pap !! Mampus kau Nyamuk !!!

3 : Elakkan dari memakan kuih tat lebih dari tujuh biji,kenape? Sebab ia boleh dianggap sangat2 lucah,
tak percaya cuba kira , satu tat,dua tat ,tiga tat sampai LaPan***!! Hahaha

4 : Slama idup korang kat bumi nyata ni,monyet mana yg korang tengok paling bijak? Panjat pokok? Tak. .monyet sarkas? Tak. . . Abistu?
Tu ha. .yang tangan dia tengah pegang mouse tu..bijak monyet tu kan?

5 : Petua : Jika ada ahli kuarge korang yang ada bela beruk,pesan kat dia semasa bawak beruk tu berjalan jalan pastikan beruk tu jalan kat depan dan dia kat blakang.
Sebabnye kalau beruk kat depan nanti org leh cakap beruk PakTeh,cuba letak beruk tu kat blakang,tak ke jd Pakteh Beruk..hahahaha

Story by : Lan

0 comments:

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP