Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Polis Kena Pukul

>> Saturday, April 25, 2009


Assalamualaikum..

Untuk post kali ni aku ade upload lg satu video untuk korg. Tajuk video ni polis kna pukul sbb larikan bini org.haha..lwk gler tjuk. Betul ke tak aku xtau sbb video ni aku ambik ngan mmbe aku mlalui encik blutut,bluetooth da...

Org tu mmg betul2 pihak polis sbb dia bdiri kat sbelah pntu kreta peronda yg dia sdiri pndu la gamaknye kot.. Klau dah buat salah bdiri kat memane pun org tibai gak. Pihak polis pn larikan bini org gak ke?? Dah xde keje? X ckup bini ke? Kwin la satu lagi.. Tgk sdiri k. .

0 comments:

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP