Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Spideys N Cicaks

>> Saturday, April 18, 2009


Pertemuan antara cicakman dan spiderman akhirnya tercapai. Betul2 kat atas uruf H pada uruf gergasi HOLLYWOOD. Pertemuan bersejarah ni dah lama diatur,tp hari ni bru mnjadi kenyataan krana cicakman xde shooting dan jenayah kat mesia ni kureng skit. .

Cane pjalanan? Ok tak? Spiderman mula berbicara.
Ok je. .dari malaysia smpai sini bkn ssh pun bg kite superhero nih. .koh3... Cicakman menjawap smbil ktawa.

Mcm2 diorang bualkan dr pkul 8 pagi smpai la pkul 8 pagi besoknye.last2 pkul 8.01minit pg tu diorang dah xtau ape lg nk dibualkan memandangkan tjuk last diorang bualkan td tu kenape langit wrne biru.. (Dah abis t0pik la tu.)

Masing2 diam smpai la pkul 8 pagi es0knye lg. Last2 spiderman pun bukak 1 topik sensitif..iaitu topik agama!

Aku heran lar ngan negara korg, malaysia x slp aku negara islam kan? Spideman btanya..
Haah,ngapenye?
Aku rase ada yg tak kena lar..pelik n lgsung tak patut!
Ngape? Cicakman btanye.
Yelar. .org islam benci kat cicak n sayang kat lelabah,tp nape plak kat negara ko cicak jd hero n kat negara aku lelabah jd hero? Kan ke pelik tu. . . . Spiderman menjawap smbil tgk planet marikh.

Cicakman pun pikir pnye pikir. .last skali...
Hah! Yelah!! Cicakman mnjawap dgn kuat hgga dpt didengar d negeri sembilan.

Hm. .ape kita nk buat skrg? Tny cicakman.
Ntah. . .aku pn tatau.nk wat cane lg bnda dah jd..lgpun sume org kat dunia tau dah negara asal kite... Jwb spideman.

Tibe2 msj mncul kat hset nokia 3310 cicakman. "woi !! Balik umah,direktor suruh blk! "

Cicakman pun pulang ke mesia dgn kpala yg sgt tensen memikirkan kepelikan yg blaku...
(TAMAT )

Hm. .aku sdiri pun eran nape bnda ni blh blaku.pikir2 kan lah..

Posted by ShoZu

0 comments:

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP