Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Kenapa tak dapat anak

>> Saturday, May 2, 2009

Hehehe. . .kawin dah 3 taun,tp anak sorang pun takde,si ayah kempunan nak timang cucu,tp alasan yg dberi, hm. .dah takde rezeki lagi abah. .hehe.betul ke? Ni ada beberapa sebab sebenar untuk si abah yg kempunan tu.

1 . "ala. .kami tanak anak lagi..lgpun kami keje, sape nk jaga baby nnti?"
2 . "Tanak lar branak,nanti tak pasal2 tubuh ni naik lak.."
3 . "belum tibe masa lagi..kami nak hidup berdua dlu buat masa ni"

4 . "kewangan kami belum kuat lagi,makan minum kami bdua pn tak teratur lagi"
5 . "mengandung? Lmbt lg..syg baru umur 18.."
6 . "azman tu jenis tak suka kat budak2..nanti la mak iza pujuk dia.."
7 . "iza nak tengok dulu man boleh hidup tak ngan iza,iza takut dia tggal iza bila dah ada anak nanti..
8 . "mak nak cucu? La. . .kan along tu dah ade anak..

0 comments:

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP