Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Aku Dalam Dilema

>> Friday, May 15, 2009

Mase ni aku tgh baring. .demam skit,bdn ni rase pns jek nk bgn pun xlarat. Ni adik aku pnye pasal r neh,jangkit ngan dia. Ngapela ngk0 transfer pnyakitmu kat aku dik oi. . . Mcm la xde org lain lg dah kat kwsn ni,aku gak la tmpt ko transfer virus tu.

Aku ni dah la x kuat,mudah sgt dpt virus,apelagi virus yg duk berkeliaran kat udara neh,antibodi kurang katekan. .

Dedi aku s0h g klinik tu,tp aku bese r. .panadol kat kdai india tu gak la yg aku bedal,org ckp pil kat klinik tu pun lbh krg cam panadol gak just cop kat ubt je lain. . .

0 comments:

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP