Related Posts with Thumbnails

Online shop

Diari ke?

>> Monday, January 25, 2010

Diari ke ape aku pun tak tau.. Td aku jumpa la sorang minah tu.. Cun ah jgk, ape jgkny dah memang cun. Dia pkai kebaya ijau x bertudung. Lokasi?bus stop kat ipoh.. Aku masuk rapat ngan dia kebetulan mase tu aku pun tggu membe aku duk shoping x turun2 lg..beli anak rimau ke hapa aku no komen lame nak mampos.. Hahaha....

Awk,tggu sape ni?? Aku tanye dia.. Dlm ati aku dah stenby nk lari dah mane tau dia xlayan ke ape ke.. Tp aku xsgke dia jwb soalan aku tu..xdela tgh tggu dedi mai ambik.. Fuh. .ape lg aku goreng pny goreng dpt ah num fon dia.. Siap suroh aku col lagi hah.. Dia kate dia keje kat area situ.. Ade can la aku nk jumpa dia tiap ari.

Nama dia Azriana, kalau ada sesape yg kenal dia tu cepat2 la gtau yer..mane tau dia tu adik korg ke akak ke makwe ke bini korg ke.. xixixi..... (macamane korang nak gtau,komen aku dah disable.. Kahkahkah......) ape2 pun aku nk try usha bdk yana ni smpai dpt.. Gud luck for me.

0 comments:

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP