Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Harga rokok turun

>> Wednesday, January 6, 2010

Turun harga?? Betui kat ceq?? Yg dulu2nya asik naik je dah nak turun balik? Apo kono lak neh.. Brita yg aku dengar konon2nya harga rokok nak turun dah riuh satu kampung dah. Depa kata dunhill 14 yg skarang bhrga rm6.90 akn dihentikan terus pengeluarannya dan pek 20 batang je yg dipasarkan dan hrga pek 20 plak rm6.50 , yeke ni??

Harga pek 20 batang skarang neh tak silap aku rm9.30.. Mak aih..gler punye harga. Kalau makan nasik kdai mamak lagi kenyang. .penyakit pun tadak... Ape2 pun keputusan harga rokok ni akan diubah pada bulan april nanti..samada naik atau turun sama2 la kita tunggu...

0 comments:

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP