Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Ngeri....

>> Wednesday, September 1, 2010

Vroooommm.......
Panggg!!!!

Try Korang teka bunyi ape? Ceh ni bkn kuiz teka bunyi da... Teka gambo jaooh skali. Ni aku nk citer kat korang, bukak sket palotak korang tu.lagi2 mat rempit yg duk bermaharajakaki kat jalan nuh.

Smalam ade sorang makcik tua eksiden kena langgo.. Yg sedihnya bliau meninggal kat ctu gak, sedih betul kan? Korang memang aa x sedih sebab tu bukan nenek korang.. Yg lg sedihnya mat remput yg langgo..

Sian kat makcik tu x sempat nak raya..anak cucu bliau lak dapat raya dalam kesedihan le jwbnye sekor mat remput pny pasal... Aku bkn kate sumer yg naik moto tu mat remput sbb aku pn naik moto gak.. Yg trase pedas tu ye la kot... Bilela korang nk benti dr wat keje giler kat atas jalan tu eh? Tak bacer paper ke hampir tiap ari ade kawan korang terkubur kat jalan raye... Insap la...

0 comments:

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP