Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Online shop

Makcik bidah

>> Monday, August 30, 2010

Hah (tut..) , mak bedah nk mtk tlg sket neh,,(cakap menyombong dan mate bliau lilau2 kut laen).
Tolong ape makcik? Aku tanya dia balik, aku tanya pon sebab nk amik ati je, makcik ni sume orang tak suke dier, suke amik tau hal orang, pastu suke sendakan orang lemah, maklomla anak2 dia sume kaye, ni tetibe nak mtk tlg sbb pe aku pon xtau.. Senyap jek umah anak2 kuar kot..

Nuh ha... Tlg tolak keter anak macik jap, macik nak kuar.. (tejuih2 mulut nunjuk kat estima)
Naper lak kne tolak?
Anak macik tu dia paking kat blakang keter macik, kunci dia bawak..
Berat tu macik, mane larat saye sorang nak tolak bas gedabak tu,
dah tanak tolong cakap je la.. Banyak songeh plak,, dia pn masuk dalam umah,marah la tu,

gile ape suh aku tolak sorang2 keter bapak besor gedabak.. Tolak ah sdirik kalu blh...

0 comments:

Gangs. .

INDEX

RECENT


Back to TOP